آموزش بازاریابی تلفنی

منیره دارستانی - مدرس مهارت‌های پاسخگویی تلفنی در ایران


4.7/5 - (19 امتیاز)

مدرس دوره آموزشی اصول و تکنیک های کال سنتر در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، سرکار خانم دکتر منیره دارستانی می‌باشد.

خانم دارستانی مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور، اداره کل تهران هستند. ایشان دانش آموخته رشته برنامه ریزی درسی هستند که هم اکنون (امرداد ۱۴۰۱) در حال تدوین پایان نامه دکتری می باشند.

ایشان نویسنده کتاب تکنیک‌های کاربردی بازاریابی تلفنی است

کتاب آموزش بازاریابی
آموزش تکنیک های بازاریابی تلفنی

 

برگزاری دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر در تهران

گروه آموزشی پژوهشی تکتو ببا سال‌ها تجربه در برگزاری کلاس ‌ها و دوره‌های آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر این امکان را دارد که برای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی دوره‌های آموزش بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی با توجه به فرهنگ ایرانی و شرایط اقتصادی ایران برگزار کند.

کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در تهران
برگزاری دوره آموزش پاسخگویی تلفنی در تهران

دوره پاسخگویی تلفنی ویژه کارکنان خدمات پس از فروش

دوره آموزش بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی ویژه شرکت‌های خدماتی

آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش
آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش
شرکت نوین چرم

برگزاری کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی برای کارکنان بخش خدمات پس از فروش به کارکنان فروش شرکت نوین چرم.

آموزش متقاعدسازی
آموزش متقاعد سازی خدمات پس از فروش

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

آموزش بازاریابی تلفنی در تهران
آموزش بازاریابی تلفنی و کال سنتر در تهران

آموزش اصول پاسخگویی تلفنی در کال سنتر

آموزش پاسخگویی تلفنی بخش خدمات پس از فروش

آموزش اصول پاسخگویی تلفنی و فروش تلفنی

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *