چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

آموزش فروش بیشتر


Rate this post

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

فروش به کسانی که به محصولات و خدمات شما را می‌شناسند و علاقه مند به آن هستند کار راحتی است.
آن‌ها تحقیقات اولیه را انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که شما یک راه‌حل بالقوه هستید، اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوالات و مشکلات آنان را رفع کنید و مطمئن شوید که آن ها از بین رقبایتان شما را انتخاب کرده اند.

فروش به کسانی که شما را نمی شناسند دشوار است اما، این کار غیر ممکن نیست. من از چهار تکنیک فروش به این نوع خریداران استفاده می‌کنم.

چگونه فروش خود را افزایش دهیم
فروش بیشتر

 

رویا بفروشید

ممکن است مشتریان به محصولات شما علاقمند نباشند، اما من تضمین می کنم که آنها به خودشان علاقه دارند!‌ کافی ست به آنها نشان دهید که با خرید محصول شما چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد.

مثلا به شعار نایک توجه کنید: فقط انجامش بده یا برگرد کینک: راه خود رو برو
این شعارها هیچ ربطی به محصولی که می فروشند ندارند، آنها می گوید شما با داشتن محصول شان چه کارهایی می توانید انجام دهید.

جف هافمن این گونه می گوید: “هنگامی که من با مدیر فروش ۵۰۰ شرکت موفق تماس گرفتم تا خدمات شرکتم را به آن ها معرفی کنم من به آنها نگفتم: من جف از بوستون هستم و آموزش فروش و مشاوره در بوستون انجام می دهم. دوست دارم خدمات خودم را معرفی کنم.

آیا وقت دارید؟

این مکالمه قطعا برای مشتری جالب نخواهد بود و او را برای برقراری ارتباط ترغیب نخواهد کرد

به جای این شما می توانید مکالمه را اینگونه شروع کنید: شما اولین نفری هستید که من باهاش صحبت می کنم و به محض اینکه من رو استخدام کنید من به تیم فروشتان یاد خواهم داد که چطور مثل من بفروشند! حالا من بدون اینکه خودم را معرفی کرده باشم و یا از خدماتم حرفی زده باشم توجه آن ها را جلب کرده ام و آن ها را برای ادامه ی همکاری کنجکاو کرده ام.”

 

راه های حفظ مشتریان
چگونه مشتریان کسب و کار خود را حفظ کنیم

 

بعد از این که آن ها علاقه‌مند شدند، شما فرصت معرفی خود و محصولاتتان را خواهید داشت.

اگر شما خدمات محتوا می فروشید، ممکن است اشتباهاتی در وب سایت مشتری مشاهده کنید و به وسیله ی ایمیل اصلاحات را برای او ارسال نمایید. این عبارت را در انتهای پیامتان درج نمایید:‌ به عنوان یک متخصص محتوا، کاری که من برای شما انجام خواهد داد ۱۰۰ درصد بدون اینگونه اشتباهات خواهد بود.

به عنوان کسی که خدمات آموزشی به مدیران ارایه می کنید مثلا می توانید بگویید: به نظر می رسه که شما به جای ارتقاء شغلی کارمندانتون از بیرون مدیر استخدام می کنید، نظرتون در مورد اینکه ۸۰ درصد مدیرانتون از ارتقاء شغلی کارمندان فعلیتون حاصل بشه چیه؟

 

 

تعصب تان را به محصول تان نشان دهید

 

خیلی از فروشنده ها تظاهر می کنند که به محصول شان تعصب ندارند و فقط قصد دارند که به محصولی را که به نفع خریدار است بفروشند٬ اکنون دیگر به واسطه هوشمندی خریداران این استراتژی های جواب نمی دهد.

آنالیز وضعیت کسب و کار
آنالیز وضعیت کسب و کار غلامرضا ایسوند

 

در واقع هیچ رفتاری باعث نمی شود که مشتری فراموش کند که قصد شما فروش محصول تان است. پس دست از تظاهر کردن بردارید و برخلاف آن رفتار کنید: باور داشته باشید که محصول و خدمات شما بهترین است

به آنها هیجان ارایه محصول تان را نشان دهید و بگویید که چگونه محصول شما قرار است شرایط آنها را بهتر کند.
این حس تعصب و اعتقاد شما به محصول به مشتریان احتمالی شما حس خوبی را منقل می کند

 

آموزش: چگونه فروش خود را افزایش دهیم

 

کنجکاوی آن‌ها را برانگیزید

زمانی که با یک نفر تماس تلفنی برقرار می کنید هدفتان باید جلب نظر او باشد من از این استراتژی برای انجام کارهایم استفاده می کنم .

در ابتدای جلسه به آن ها می‌گویم: ” قبل از اینکه فراموش کنم، لطفا در پایان جلسه به من یادآوری کنید تا سوالی از شما بپرسم.”

آن‌ها مطمئنا قبول خواهند کرد.
در پایان جلسه ، آن‌ها یا سوالی که قرار بود از آن ها بپرسم را یادآوری می کنند یا اینکه فراموش خواهند کرد.

اگر سوالی که قرار بود از آن ها بپرسم را یادشان بود معلوم می شود که تمایل به همکاری دارند و من کارم را به خوبی انجام داده ام اما اگر آن ها یادشان رفته بود که یادآوری کنند نشان می دهد که من در کارم موفق نبودم و باید راه دیگری را امتحان کنم.

 

رکود اقتصادی
پیشرفت در رکود اقتصادی

 

 

از موفقیت‌های گذشته الهام بگیرید

من همیشه سعی کرده ام موفقیت های گذشته ام را تکرار کنم و به اشتباهاتم فکر نکنم٬ ذهن ما اغلب مانند یک موتور جستجوگر رفتار می کند و نتایجی را به ما نشان میدهد که به دنبالش بوده ایم

اگر فقط روی این تمرکز کنید که چطور در گذشته شکست خورده اید٬‌ پس با احتمال زیاد به تنها چیزی که خواهید رسید شکست خواهد بود.
خبر خوب این است که اگر بر روی چیزهایی تمرکز کنید که قبلا کار کرده‌اید ، همین قانون اعمال خواهد شد.

یک راه برای تقویت این طرز تفکر این است که با مشتریان فعلی خود تماس بگیرید و از آن ها در مورد اینکه چه چیز شما در تماس اول آنها را جذب کرده است٬‌ سوال کنید.
پاسخ آنها می تواند به شما کمک کند که در مورد سایرین نیز از این شگرد استفاده کنید.

معمولا بهترین راهکارها را برای بهتر فروختن از کسانی دریافت می کنید که قبلا به آنها فروخته اید.

 

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

 

 

لوگو - گروه آموزشی پژوهشی تکتو

آموزشبازاریابی

Business consulting and entrepreneurshipBusiness Consulting in IranBusiness Consulting in TehranStarting a business in Iranآموزش تبلیغ نویسیآموزش تبلیغ نویسی تلگرامآموزش خلاقیتآموزش خلاقیت در کسب و کاراستراتژی های توسعه کسب و کاراصول تبلیغ نویسیاصول راه اندازی یک کسب و کارافزایش فروش و درآمدایده برای رونق کسب و کاربازار سازیبازاریابیبازاریابی بیماربازاریابی بیمارستانبازاریابی پزشکانبازاریابی پزشکیبازاریابی تجهیزات پزشکیبازاریابی خدمات درمانیبازاریابی در حوزه سلامتبازاریابی درمانبازاریابی مراکز درمانیبازاریابی مطببازاریابی مطب دندانپزشکیبالا بردن فروشبرای رونق کسب و کار چه باید کردبرند سازیبهترین کتاب تبلیغ نویسیبهترین مشاره کسب و کار تهرانبهترین مشاوره رونق کسب و کاربهترین مشاوره کسب و کارتبلیغ اشتباهتبلیغ اشتباه چیستتبلیغ مطبتبلیغ نویسیتبلیغ نویسی صفحه محصولتبلیغاتتبلیغات پرسودی داشته باشیمتحقیقات بازارتدوین چشم انداز و استراتژی کسب و کارتعرفه مشاوره کسب و کارتهیه بیزنس پلنتهیه و تدوین برنامه هدف گذاری دوره ای سازمانیتوسعه بازارتوسعه کسب و کارتوسعه محصولجذب بیمار دندانپزشکیجذب مشتریجهش تولیدجهش تولید یعنی چهچطور برای رشد کسب و کار هدف گذاری کنیم؟چطور بیشتر بفروشیمچگونه بیشتر بفروشیمچگونه تبلیغات کنیمچگونه تولید را رونق دهیمچگونه جهش تولید داشته باشیمچگونه کار خود را گسترش دهیمچگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم کتابچگونه کسب و کار خود را دگرگون کنیدچگونه کسب و کار خود را رشد دهیم؟چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟چگونه مخاطب جذب کنیمچگونه مشتری جذب کنیمچگونه مغازه خود را رونق دهیمچگونه یک تبلیغ تجاری تهیه کنیمدرآمد تبلیغ نویسیراه اندازی کسب و کارراه های جذب مشتریراه های فروش بیشترراههای جذب بیمار به مطبراههای رونق کسب و کاررشد و توسعه کسب و کاررفع مشکلات کسب و کار هاروش تبلیغاتروش های جذب مشتریرونق کسب و کارسفارش تبلیغ نویسیشخصی و...شرح وظایف توسعه کسب و کارشرکت های توسعه کسب و کارشماره تلفن مشاور کسب و کار در تهرانطراحی و تدوین انواع طرح های کسب و کار (بیزینس پلن)طراحی و مدلسازی فرآیندهای کسب و کارطراحی و مدیریت عملکرد استراتژیک بر اساس مدل کارت امتیازی متوازنطرح توسعه کسب و کارعارضه یابی کسب و کارغلامرضا ایسوندفروش خود را افزایش دهیمکارشناس جهش تولیدکتابکتاب توسعه کسب و کارکتاب در مورد تبلیغ نویسیکتاب مدیریت توسعه کسب و کارگروه آموزشی پژوهشی تکتوگروه آموزشی تکتومشاور توسعه کسب و کارمشاور جهش تولیدمشاور حرفه ای کسب و کارمشاور راه اندازی کسب و کار در ایرانمشاور کسب و کارمشاور کسب و کار در تهرانمشاورهمشاوره تبلیغ نویسیمشاوره تبلیغاتمشاوره توسعه کسب و مار در تهرانمشاوره راه اندازی کسب و کارمشاوره رونق کسب و کارمشاوره کسب و کارمشاوره کسب و کار تکتومشاوره کسب و کار در تهرانمشاوره کسب‌ و کار و کارآفرینی در تکتومشاوره مدیریت و راهبری سازمانیمشاوره و آموزش در حوزه موفقیت شغلیمشاوره و آموزش راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و نوینمشاوره و آموزش رزومه نویسیمشاوره و آموزش هوش تجاری و هوش مالیمشاوره و اجرای بازاریابی اینترنتیمشاوره و اجرای سیستم سازی سازمانی ( شکل دهی اصولی به سازمان شما )مشاوره و تحلیل استراتژیک رقابتمشاوره و تحلیل کسب و کارمشاوره و کوچینگ حوزه توسعه و موفقیت فردیمشاوره و مدیریت فرآیندهای کسب و کارمشاوره وتدوین شاخص های پایش و اندازه گیری فرآیندها (بررسی وضعیت سازمان و کسب و کار شما در جهت بهبود درآمد و اصول اداری)مشکلات کسب و کار ها در ایرانمعرفی خود به بازار کار و مصاحبه شغلیمقدمات شروع کسب و کار جدیدمنیره دارستانینمونه تبلیغ نویسینوشتن متن تبلیغهنر تبلیغ نویسیواحد توسعه کسب و کار

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

1 دیدگاه

  • اصول بازاریابی – توسعه ارزش پیشنهادی
    “پیشنهاد ارزشی” چیست؟ چگونه یک “ارزش پیشنهادی” طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟

    ارزش پیشنهادی به وضوح تعیین می کند چه عاملی پیشنهاد شما را منحصر به فرد ساخته و باعث ایجاد انگیزه برای خرید از شما و حفظ وفاداری مشتریان تان می شود.

    پیشنهاد ارزشی، یکی از مهم ترین اجزای بازاریابی شما به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *