شناسایی و رفع مشکلات مدیریتی در درمانگاه ها و کلینیک ها

Rate this post

بخش بهداشت و درمان به طور مداوم در حال تغییر و اصلاحات ساختاری است که نتیجه آن افزایش تقاضای مراقبتی است.

ظرفیت های بسیار زیادی در بخش درمان وجود دارد که باید همه ی آنها شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر با رویکرد سنتی نمی توان مدیریت اصولی و درستی بر روی کلینیک و درمانگاه داشت.

دوره آموزشی مدیریت کلینیک و درمانگاه در تهران

شناسایی و رفع مشکلات مدیریتی در درمانگاه ها و کلینیک ها و مراکز درمانی

رهبری حرفه ای کسب و کار

با بررسی های دقیق صورت گرفته در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به این نتیجه رسیده ایم که اکثر مراکز درمانی در ایرن از مشکلات مدیریتی در رنج هستند.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

حتی در کلینیک های خصوصی این وضع بسیار وخیم و دردآورتر است. با وجود هزینه های فراوان راه اندازی کلینیک و درمانگاه، مشکلات مدیریتی و حتی گاهی عدم آگاهی از وجود این مشکلات در کلینیک ها و درمانگاه ها سبب شده تا این مراکز سودآوری چندانی نداشته باشند.

دوره آموزشی مهارت‌های نرم تکتو

مدیریت کلینیک 
مدیریت کلینیک با توجه به اهمیتی که در حوزه سلامت افراد دارد دارای ارزشی چندین برابر مدیریت سازمان های معمولی است.

دوره مدیریت بیمارستان، کلینیک و درمانگاه و مطب

مواردی که در مدیریت کلینیک و درمانگاه و مراکز درمانی باید به آنها توجه کرد

موارد مدیریتی کلینیک و درمانگاه
طراحی استراتژی هویت برند مرکز درمانی
هویت بصری برند مرکز درمانی در قالب برند بوک (شخصیت برند، رنگ سازمانی برند و…)
انتخاب محل مناسب جهت شروع به کار مرکز درمانی با توجه به بازار هدف
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی مراکز درمانی
مدیریت خرید تجهیزات پزشکی
مدیریت خرید نرم افزارهای مرکز درمانی

آموزش مدیریت کلینیک

منابع انسانی و مالی
 حسابداری و مالیاتی  مراکز درمانی
طراحی چارت سازمانی و شرح شغلی مناسب مرکز درمانی
طراحی سیستم حقوق، دستمزد و پاداش نیروی انسانی
طراحی مرکز درمانی منابع انسانی محور
طراحی سیستم مدیریت ارتباط با بیمار
طراحی سیستم باشگاه بیماران

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

کارگاه آموزشی بازاریابی تلفنی ویژه کارمندان خدمات پس از فروش شرکت ها

 

آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش

مدیریت منابع انسانی در مراکز درمانی

طراحی ساختار و چارت سازمانی مناسب
انتخاب اصولی و علمی پرسنل
طراحی سیستم پاداش و تنبیه کارکنان
برنامه ریزی ایجاد و اجرای اصول انگیزشی و کار تیمی در پرسنل
طراحی سیستم حقوق و دستمزد

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

Clinic ManagementPatient Relationship Managementاصول راه اندازی یک کسب و کارافزایش درآمد پزشکانانجام عارضه یابی در تهرانبازاریابی بیمارستانبازاریابی پزشکیبازاریابی تجهیزات پزشکیبازاریابی در حوزه سلامتبازاریابی کلینیکبازاریابی مراکز درمانیجذب بیمار دندانپزشکیرشد و توسعه کسب و کاررفع مشکلات کلینیک هاعارضه یابی پزشکیغلامرضا ایسوندمدیریت ارتباط با بیمارمدیریت ارتباط با بیمار ، مدیریت ارتباط بیمار ، مدیریت کلینیک ، مدیریت فشارمدیریت ارتباط بیمارمدیریت کلینیکمدیریت مطبمشکلات مدیریتی در درمانگاهمنیره دارستانی
پیام ها (2)
Add Comment
  • علیرضا عباس پور

    روابط پرسنل درمانگاه با هم خیلی مهم است.
    کاش میشد این مدل آموزش ها هم برای پرسنل و کارکنان کلینیک ها وجود داشت.