افزایش رضایت مشتریان چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش بویژه برای شرکتهای که عمدهی فروشان اینترنتی است نقش بسزای در فروش آنها دارد. رضایتمندی مشتریان همچنین میتواند به نگهداشت مشتریان کمک کند.
آموزش پاسخگویی تلفنی
یکی از مهمترین راههای ارتباط با مشتریان در شرکتها و کسب و کارهای ایرانی تماس تلفنی است.
آموزش اصول ارتباط با مشتری با استفاده از تلفن
ما در گروه آموزشی تکتو با سالها تجربه در زمینه آموزش فنون ارتباط موثر و بازاریابی تلفنی، دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی ویژه بخش خدمات پس از فروش را طراحی و اجراء مینماید.
مدرس دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتریان تلفنی خانم دکتر منیره دارستانی است.
خانم دارستانی مدرس ارشد سازمان فنی حرفه ای، اداره کل تهران میباشند.
دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی منطبق با نیاز مخاطب
کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش دقیقا بر طبق نیاز مخاطبین طراحی و اجرا میگردد.
برخی دوره های آموزش پاسخگویی تلفنی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو
- آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در انتشارات مهر و ماه
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل خدمات پس از فروش شرکت نوین چرم
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل فروشگاه اینترنتی شرکت نوین چرم
- کلینیک درمانی دکتر شادی مظلومی
- آموزش بازاریابی تلفنی ویژه مربیان کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای کشور
- آموزش کارکنان سازمان اتکا
همچنین:
- شرکت صرافی گلکسی پی جی (Galaxy PG)
- شرکت مراقبت و پرستاری سلامت اول
برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش
برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
بدون دیدگاه