مدیریت کلینیک و مطب به سبک کوچینگ میتواند بهبود قابل توجهی در عملکرد و رضایت بیماران و کارکنان داشته باشد. در این روش، تمرکز بر روابط انسانی، ارتقاء مهارتهای ارتباطی و توسعه اهداف شخصی و حرفهای متقابل است. در ادامه، چندین مرحله کلیدی برای مدیریت کلینیک و مطب به سبک کوچینگ آورده شده است:
۱- توسعه ارتباطات موثر با بیمار و همکاران:
– ایجاد فضای باز برای گفتگوی صادقانه و با احترام بین پزشکان، کارکنان و بیماران.
– توجه به مهارتهای ارتباطی و گفتگوی موثر برای ارتقاء همکاری و اعتماد.
۲- تعیین اهداف مشترک:
– بررسی و تعیین اهداف مشترک بین تیم، شامل بهبود خدمات به بیماران، افزایش رضایتمندی کارکنان و بهبود عملکرد مالی.
۳- کوچینگ فردی پزشکان:
– ارائه کوچینگ فردی برای پزشکان و کارکنان به منظور توسعه مهارتهای فردی و حرفهای و مدیریت استرس.
۴- توسعه مهارتهای رهبری در پزشکان:
– آموزش مهارتهای رهبری به مدیران و پزشکان برای مدیریت بهتر تیم و ایجاد محیط کار موثر.
۵- استفاده از بازخورد مداوم:
– فراهم کردن فرصت برای بازخورد مداوم و سازنده به اعضای تیم به منظور بهبود عملکرد و رفع مشکلات.
۶- توسعه مهارتهای حل مسئله در کادر درمان:
– آموزش مهارتهای حل مسئله و تصمیمگیری از طریق مشارکت تیمی و استفاده از روشهای کوچینگ.
۷- توجه به خودمراقبتی:
– تشویق کارکنان و پزشکان به مراقبت از خود و مدیریت استرس به منظور حفظ سلامتی و عملکرد بهتر.
۸- ترویج فرهنگ و ارزشهای مشترک:
– ایجاد و ترویج فرهنگ مشترک بر اساس ارزشهای اخلاقی و حرفهای در تیم و کلینیک.
این رویکردها به عنوان یک چارچوب کلی میتوانند به مدیران کمک کنند تا مدیریت کلینیک و مطب خود را بهبود بخشند و به سمت بهترین عملکرد و خدمات برای بیماران و کارکنان پیش بروند.
برخی دوره های آموزشی برگزار شده در گروه آموزشی پژوهشی تکتو
- آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در انتشارات مهر و ماه
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل خدمات پس از فروش شرکت نوین چرم
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل فروشگاه اینترنتی شرکت نوین چرم
- آموزش کارکنان کال سنتر شرکت لبنیات میهن
- آموزش کارکنان فروش تلفنی و مشاوره تلفنی داروخانه آنلاین داروکده
- کلینیک درمانی دکتر شادی مظلومی
- آموزش بازاریابی تلفنی ویژه مربیان کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای کشور
- آموزش کارکنان سازمان اتکا
همچنین:
- شرکت صرافی گلکسی پی جی (Galaxy PG)
- شرکت مراقبت و پرستاری سلامت اول
برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
[…] آموزش مدیریت کلینیک و مطب به سبک کوچینگ […]
[…] آموزش مدیریت کلینیک و مطب به سبک کوچینگ […]