پاسخگویی تلفنی و بازاریابی تلفنی یکی از مهمترین راههای ارتباط با بیماران و مشتریان کلینیکها و درمانگاهها میباشد.
![سر نخ ها و لید های فروش](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/08/lead-generation.jpg)
پاسخگویی تلفنی یکی از راه های نهایی برای در بازاریابی کلینیک و مراکز درمانی است.
یعنی اکثر روشهای بازاریابی در نهایت به تماس تلفنی ختم میشوند. این پاسخگویی تلفنی نقش بسزایی در جذب و نگهداشت مشتریان دارد.
![کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در تهران](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/11/کلاس-آموزش-پاسخگویی-تلفنی-scaled.jpg)
برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
![آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/08/کلاس-آموزش-بازاریابی-تلفنی-در-شرکت-نوین-چرم.jpg)
شرکت نوین چرم
برگزاری کلاس آموزش پاسخگویی تلفنی برای مراکز درمانی
با توجه به اینکه متقاعد سازی در بازاریابی تلفنی بسیار مهم است در این دوره آموزشی تلاش شده است بیشتر به مباحث متقاعد سازی مشتریان و تبدیل تماس تلفنی به مشتری پرداخته شده است.
![کتاب آموزش بازاریابی](https://takto.ir/wp-content/uploads/2021/11/کتاب-تکنیک-ها-و-کاربردهای-بازاریابی-تلفنی.jpg)
آموزش متقاعد سازی تلفنی برای کال سنتر و مرکز تماس
آموزش متقاعدسازی برای افرادی که در کال سنتر و مراکز تماس کلینیکها و مراکز درمانی کار میکنند بسیار مهم و ضروری است بویژه در هنگام برخورد با مشتریان ناراضی و مراجعین عصبانی!!.
![شیوه برخورد با مشتریان ناراضی](https://takto.ir/wp-content/uploads/2022/06/روش-های-برخورد-با-مشتریان-ناراضی-پشت-تلفن.jpg)
[…] برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی : […]
[…] برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی : […]