آموزش پاسخ گویی تلفنی

آموزش کارشناس فروش و بازاریابی تلفنی پاسخگویی تلفنی در کال سنتر


5/5 - (3 امتیاز)

فروش و بازاریابی تلفنی شرکت بیمه از جمله کارهای است که ارتباط مستقیم با انسان‌ها دارد و لازم است که نیروهای فروش تلفنی آموزش‌های مربوطه را ببینند. این آموزش‌های بازاریابی و فروش تلفنی و پاسخگویی تلفنی از جمله مواردی است که پیوسته باید در مراکزی که بازاریابی تلفنی دارند آموزش داده شود و پرسنل مربوطه تحت آموزش و بازبینی قرار داشته باشند تا به بهترین عملکرد خود برسند.

آموزش فروش و بازاریابی تلفنی شرکت بیمه

آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش
آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش
شرکت نوین چرم

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

برخی سرفصل های آموزش فروش و بازاریابی تلفنی شرکت بیمه

 

 آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی

 مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی

 مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه

 مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه

 مهارت های مورد در پایان مکالمه

 نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر

 نکاتی برای استفاده از پیغام گیر

 نکاتی برای گذاشتن پیغام

 نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه

 مکالمات بین المللی

 چند نکته مهم برای سازمان ها

 آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست

 نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی

 نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

 نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

Call Centre
آموزش تخصصی کارکنان کال سنتر و مراکز تماس

آموزش کارکنان کال سنتر در تهران

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *