واحد خوش آمدگویی در جذب بیمار شاید بتوان گفت که بیشتری تاثیر و نقش را دارد.
بعد از انجام تبلیغات گسترده و برندسازی مطب، کلینیک و درمانگاه و بیمارستان بیماران و مراجعین با تحقیق به مرکز درمانی مراجعه میکنند.
نخستین برخوردی که با بیمار میشود بسیار مهم و حیاتی است.
دوره آموزشی ویژه مدیران کلینیک ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و سازمان های وابسته
در سیستم و نگاه سنتی مراجعه کننده با نخستین کسی که برخورد میکند حراست درمانگاه و یا پذیرش است.(افرادی که گاه آموزش لازم برای برخورد با مخاطب و مشتری را آموزش ندیده اند)
ما انسانها معمولا تصمیمات بزرگ و مهم را بر اساس برداشتهای اولیه خود میگیریم. در اولین برخورد با مراجعه کنند به مراکز درمانی، نکات مهم زیادی وجود دارد. که باید به آنها توجه شود.
اهمیت اولین برخورد با بیمار و مراجعه کننده به کلینیک
خیلی از مراکز درمانی، اهمیت اولین دیدار با مراجعه کنند و یا بیمارا را جدی نمیگیرند.
نخستین برخورد بیمار با مرکز درمانی و کلینیک ما به اندازه یک مصاحبه برای استخدام مهم است!! مراجعه کننده به کلینیک ما (خصوصا اگر کلینیک زیبایی و پوست هستیم) به اندازه یک مدیر استخدام حساس است و حتما با چندید نفر و مرکز دیگر نیز صحبت کرده است.
بنابر این پرسنل درمانگاه در نخستین برخورد باید طوری رفتار کنند و به مشتری اطلاعات بدهند که مشتری و مراجعه کنند متقاعد شود که بهتر از ما وجود ندارد.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
تاثیر اولین برخورد با بیماران در کلینیکها
وقتی برای اولین بار با یک مشتری جدید درکلینیک روبهرو میشوید، همیشه یک حس و هیجان خاصی وجود دارد.
در اولین برخورد با مراجعه کننده، این شانس را دارید که از تکنیکهای برخورد با مشتری استفاده کنید و به آنها نشان دهید چه کارهایی میتوانید انجام دهید و آنها را با خدمات و مهارت های که در مرکز درمانی شما وجود دارد شگفت زده کنید. و به بیماران و همراهان او این حس اطمینان را بدهید که به جای درستی مراجعه کرده اند.
همواره بیاد داشته باشید که بیشتر ما انسانها تصمیمات مهم خود را بر اساس برداشتهای خود میگیریم. پس لازم و واجب است که مخابین مرکز درمانی خود را در نخستین برخورد جلب و جذب کنیم.
متاسفانه در اکثر درمانگاهها و بیمارستان کارکنان از اهمیت اولین برخورد با بیماران آگاهی لازم را ندارند و درست در زمانی که مخاطب را باید جذب کنند، برخوردی مناسب با آنان ندارند. (این نکته در شهرستانها که مراکز درمانی کمتر از مرکز هستند بیشتر بچشم میخورد).
[…] تاثیر واحد خوش آمدگویی در جذب بیمار کلینیک زیبایی […]