اصول پاسخگویی تلفنی در کال سنتر را باید بازاریابان بدانند.
تیم های بازاریابی و فروش همواره تلاش میکند تا افراد بیشتری را به سمت کسب و کار شما بکشاند و کسب و کار شما را بیشتر به مردم معرفی کند.
نحوه صحبت با مشتری پشت تلفن برای جذب مشتری مهارت بسیار مهم و ضروری است که به آموزش و تمرین زیادی نیاز دارد.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
کلاس آموزش بازاریابی و فروش تلفنی در تهران
آموزش فروش تلفنی و همچنین آموزش اصولی پاسخگویی تلفنی ویژه سازمانها و کسب و کارها.
نیروهای که درگیر فروش و پشتیبانی تلفنی و پاسخگویی تلفنی هستند در این آموزش با چالشهای این کار آشنا خواهند شد. همچین میآموزند که چگونه باید تماسهای تلفنی را به مشتری و خریدار تبدیل کنند.
دوره آموزش فروش تلفنی ویژه کسب و کارها
آموزش بازاریابی و فروش تلفنی برای کسبوها با رویکرد و ویژگیهای بازار ایران
بازاریابی تلفنی
فروش تلفنی
پیگیری فروش با تلفن
خدمات پس از فروش با تلفن
فیلم زیر که درباره بازاریابی تلفنی است را ببینید:
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی ، اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی ویژه بازار ایران
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضهکنندهی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشندهای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان / آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است گروه آموزشی پژوهشی تکتو
اصول سخنوری
اتیکت رفتاری
داستان سرایی
تصمیم سازی
متقاعدسازی
شخصیت شناسی
ارتباط موثر
خاتمه فروش
تکنیکهای فروش
پرسشگری و کشف مسئله
شنوندگی فعال
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
کلاس آموزش پاسخگویی تلفنی برای شرکت های خدماتی
در شرکت های خدماتی ابزار اصلی ارتباط با مشتریان معمولا تلفن و تماس تلفنی است.
برای اینکه بتوانیم ارتبات موثری با مشتری داشته باشیم لازم است اصول پاسخگویی تلفنی را بدانیم.
خانم دکتر منیره دارستانی مدرس کلاس آموزش پاسخگویی تلفنی است که سالها تجربه در زمینه تدریس بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی دارند.
وظیفه اصلی کارکنان بخش پشتیبانی، ارائه خدمات و برآورده کردن انتظارات مشتری است تا برای مشتری تجربه خوشایندی ثبت شود. در ادامه برخی از این نکات که برای آموزش و توسعه مرکز تماس و کال سنتر برای نیروی کار از راه دور ضروری است را نام بردهایم:
شروع به موقع کار
گرفتن راهنمایی در موارد لازم
داشتن لبخند در حین صحبت
انتقال احساس همدلی به مشتری
بالا بردن صبر و بردباری خود
یادداشت برداری از نکات مهم
شروع به موقع کار
با توجه به اینکه به عنوان پرسنل مرکز تماس دورکاری نیاز نیست که در شرکت و محیط اداری حضور داشته باشید، ممکن است در ابتدا محیط نامناسب برای شروع به کار انتخاب کنید. توجه داشته باشید با وجود اینکه محل کار شما در منزل است، اما باید برخی ویژگیها را داشته باشید تا کار با کیفیتی ارائه دارید.
اولین نکته این است که محیط کارتان از نور کافی و مناسب برخوردار بوده و سکوت لازم را داشته باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که شما به موقع برای کار آماده شوید. رأس ساعت مشخص کار خود را شروع کنید.
گرفتن راهنمایی در موارد لازم
برخی افراد تصور میکنند که پرسیدن سؤال سبب عدم اطمینان کافی به آنها میشود. اما در حقیقت این چنین نیست و شما با رسیدن به پاسخ، کیفیت بالاتری ارائه میدهید. در نتیجه رضایت مشتریان از شما افزایش پیدا میکند. برای آموزش و توسعه مرکز تماس برای نیروی کار از راه دور، علاوه بر مطالعه و گذراندن دورههای کارشناسی، گرفتن راهنمایی در موارد لازم از قسمت پشتیبانی فنی و یا همکاری که تجربه بالاتری دارد باعث پیشرفت شما میشود.
داشتن لبخند در حین صحبت
یکی از مهمترین ترفندهای جلب رضایت مشتریان از طریق تماس تلفنی، لبخند زدن است. سعی کنید همواره لبخند به لب داشته باشید و با خوشرویی با مشتریان ارتباط برقرار کنید. این موضوع در ذهن مشتری ثبت میشود و از مکالمه با شما خرسند خواهد بود. ممکن است مشتری به دلیل مسائل پیش آمده ناراحت یا عصبانی باشد. با لبخند زدن باعث میشوید احساس اعتماد در او تقویت شود و با آرامش بیشتری مکالمه را ادامه دهد. این یکی از تواناییهای مورد نیاز برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان است که باید به آنها مسلط باشید.
همدلی با مشتری از جمله نکاتی مهم در آموزش پرسنل دورکاری مرکز تماس
شما نیز ممکن است تجربه ناخوشایندی از خدمات اینترنتی را تجربه کرده باشید. به عنوان مثال ممکن است بسته پستی شما دیرتر از موعد معین ارسال شده یا محصول سالم به دستتان نرسیده باشد. درنتیجه با داشتن اینگونه تجارب باید سعی کنید احساس همدلی را به مشتری منتقل کنید و او متوجه شود که درک شده است. با ارائه آموزش و توسعه مرکز تماس و بخش پشتیبانی برای نیروی کار از راه دور، این احساس همدلی در پرسنل افزایش مییابد و رضایت مشتری را به دنبال دارد.
صبر و تحمل خود را در مرکز تماس افزایش دهید
بالا بردن صبر و بردباری خود
در آموزش و توسعه مرکز تماس برای نیروی کار از راه دور، تقویت صبر و بردباری در پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است مشتری شما به دنبال اتفاقاتی که برای او ناخوشایند بوده، عصبانی باشد و با صدای بلند و لحن تندی با شما صحبت کند. وظیفه شما در هر صورت حفظ آرامش و خونسردی است. با شنیدن آرامش در صدای شما، خشم مشتری نیز فروکش میکند و در آسودگی بیشتر میتوانید با او صحبت کنید.
اهمیت یادداشت برداری از نکات مهم برای آموزش پرسنل دورکاری مرکز تماس
با توجه به تعداد بالای تماسها و شلوغی کار ممکن است برخی موارد را فراموش کنید. برای جلوگیری از این موضوع حتماً به خاطر داشته باشید دفتر یادداشت در دسترس شما باشد و نکات مهم را بنویسید. این یادداشتها برای انتقال به تیم خدمات اهمیت بالایی دارند. علاوه بر اینکه در زمان تماس باعث اطمینان مشتری میشوند بعداً باید با تیم خدمات به اشتراک گذاشته شوند. در نتیجه نکته برداری و یادداشت موارد مهم که از زبان مشتری گفته میشود را فراموش نکنید.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
مدرس کلاس آموزش کال سنتر:
مدرس کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، خانم دکتر منیره دارستانی می باشند.
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
بدون دیدگاه