دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری ویژه شرکت ها و سازمان ها
آموزش جذب مشتری ویژه شرکت ها و سازمان ها
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را فراهم کرده ایم که در محل سازمان ها و شرکت ها به نیروهای بخش فروش آموزش های لازم را در زمینه جذب مشتری و نگهداری از مشتریان بدهیم.
جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه شرکت ها و سازمان ها با ما در تماس باشید
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
- دوره آموزشی رفتار سازمانی
- دوره آموزشی روش تدریس
- دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
- دوره آموزشی خدمات پس از فروش
- دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
- دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
- دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
- دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
- دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
- دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
- دوره آموزشی بازاریابی
- دوره آموزشی فروش
- دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
- دوره آموزشی مدیریت زمان
- دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
- دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
- دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
- دوره آموزشی کارآفرینی
- دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
- دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
چگونه مشتری را جذب کنیم؟
بهترین روش جذب مشتری چیست؟
ایده های جدیدی برای جذب مشتری دارید؟!