دوره آموزشی مدیریت مراکز آموزشی در تهران شامل مدیریت و رونق آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای و همچنین مدارس غیر انتفاعی با توجه شرایط اقتصادی و قوانین حاکم بر مدارس و مراکز آموزش ایران
مدیریت مراکز آموزشی در مقایسه با دیگر انواع مدیریت از اهمیت بیشتری برخوردار است
عارضه یابی و شناسایی مشکلات آموزشگاه های آزاد در ایران
عارضهیابی (SWOT Analysis) یک روش تحلیلی است که در بسیاری از حوزهها از جمله آموزش و آموزشگاههای آزاد استفاده میشود. این روش به شما کمک میکند تا نقاط قوت (Strengths)، ضعفها (Weaknesses)، فرصتها (Opportunities) و تهدیدها (Threats) موجود در یک سازمان را شناسایی کنید. با استفاده از این تحلیل، آموزشگاههای آزاد میتوانند برنامههای بهبودی را تعیین کنند و مسیر مناسبی را برای پیشرفت و توسعه خود انتخاب کنند.
دوره مدیریت مراکز آموزشی چه دوره ای است ؟
رشته مدیریت آموزشی چه رشته ای است ؟
مدیران مراکز آموزشی چگونه میتوانند درآمد کسب کنند ؟
آینده شغلی افرادی که دوره مدیریت مراکز آموزشی را گذرانده اند ، چگونه است ؟
چه فرصت های شغلی برای افرادی که دوره مدیریت مراکز آموزشی را گذرانده اند، وجود دارد ؟
مدیران مراکز آموزشی باید چه مهارت های خاصی داشته باشند ؟
مدیران آموزشی موفق باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟
مدیران مراکزآموزشی چه اهدافی را دنبال میکنند ؟
آیا گذراندن دوره مدیریت مراکز آموزشی، برای موسسات آموزش زبان انگلیسی هم مفید است ؟
چرا مدیریت مراکز آموزشی در مقایسه با دیگر انواع مدیریت از اهمیت بیشتری برخوردار است؟
مدیران مراکز آموزشی از چه شیوه هایی برای مدیریت بهره میبرند؟
چه مشکلات و چالش هایی برای مدیریت مراکز آموزشی وجود دارد ؟
مدیریت آموزشی در ایران از چه جایگاهی برخوردار است؟
دوره آموزشی مدیریت مراکز آموزشی ویژه شرایط ایران
در ادامه، به توضیح هر یک از اجزای عارضهیابی برای آموزشگاههای آزاد میپردازیم:
-
دوره آموزشی مدیریت مراکز آموزشی قوتها (Strengths):
این مورد به نقاط مثبت و برتریهای آموزشگاه نسبت به رقبا یا مزایای خاصی که ارائه میدهد، اشاره دارد. به عنوان مثال:
– کیفیت برتر ارائه دورههای آموزشی
– اساتید مجرب و با تخصص معتبر
– محیط آموزشی مدرن و امکانات بهروز
– ارتباطات قوی با صنعت و بازار کار
– تنوع دورههای آموزشی
۲٫ دوره آموزشی مدیریت مراکز آموزشی ضعفها (Weaknesses)
این بخش به نقاط ضعف و نقصهایی اشاره دارد که آموزشگاه در مقابل رقبا ممکن است داشته باشد و باید به آنها توجه کند و آنها را برطرف کند. به عنوان مثال:
– کیفیت پایین در برخی دورههای آموزشی
– نبود تجهیزات و امکانات بهروز
– اشتغالات و مشکلات مالی
– عدم تطابق با نیازهای بازار کار
– کمبود تبلیغات و بازاریابی مناسب
۳٫دوره آموزشی مدیریت مراکز آموزشی فرصت ها (Opportunities):
فرصتها به عوامل مثبت و موقعیتهایی اشاره دارد که میتوان آنها را به نفع آموزشگاه بهرهبرد. این موقعیتها میتوانند عبارت باشند از:
– افزایش تقاضا برای دورههای آموزشی خاصی
– افتتاح بازارهای جدید یا مکانهای دیگر
– همکاری با سازمانها و شرکتهای معتبر
– افزایش استفاده از فناوری در آموزشها
– تغییرات قوانین و مقررات که به نفع آموزشگاه است
۴٫دوره آموزشی مدیریت مراکز آموزشی – تهدیدها (Threats):
تهدیدها به عوامل منفی و ریسکهایی اشاره دارد که ممکن است بر آموزشگاه تأثیر منفی بگذارند و باید به آنها پاسخ مناسبی داد. به عنوان مثال:
– رقابت شدید با آموزشگاههای دیگر
– کاهش تقاضا یا تغییر در نیازهای بازار
– تغییرات سیاسی یا اقتصادی که تأثیر بر آموزشگاه دارند
– مشکلات فنی یا فناوری
– تغییرات قوانین و مقررات مرتبط با آموزشگاه
با تحلیل و شناسایی این چهار عنصر، آموزشگاههای آزاد میتوانند بهترین استراتژیها را برای پیشرفت، ارتقاء و موفقیت خود در بازار آموزشی اتخاذ کنند. این تحلیل میتواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای برنامهریزی استراتژیک و بهبود عملکرد آموزشگاهها مورد استفاده قرار گیرد.
آموزشی مدیریت مراکز آموزشی برای شرایط امروز ایران
سرفصل دوره مدیریت مراکز آموزشی
ضرورت مدیریت آموزشی
اهداف مدیریت آموزشی
کارکردهای مدیریت آموزشی
ویژگی های مدیر آموزشی
ماهیت رشته مدیریت آموزشی
مشهورترین اندیشمندان رشته مدیریت آموزشی
وظایف مدیر در امور دانش آموزان
وظایف مدیر در امور کارکنان
وظایف مدیر در زمینه برنامه آموزشی و تدریس
وظایف مدیران در امور اداری و مالی
مختصری درباره الگوهای طراحی آموزش
تحول برنامه ریزی آموزشی
برنامه ریزی آموزشی در اسلام
تعریف عملیاتی از برنامه ریزی درسی
رابطه ی فلسفه و برنامه ریزی درسی
اصول برنامه ریزی آموزشی
موفقیت های تحصیلی و برنامه ریزی
بهبود بخشیدن به مدیریت مدرسه
مدیریت کیفیت جامع
چگونگی فرایند حرکت
پیشنهادات راهبردی
اهمیت برنامه ریزی برای مدیران هنرستان ها
اصول مدیریت ژاپنی
اصل احترام در مدیریت
رفتارهای مثبت مدیر، بایدهای مدیریت آموزشگاهی
طرح تشکیل شورای کلاسی
رفتار سازمانی
تفکر اقتضایی
سازمان ها به عنوان محیط کار
انسان ها و سیستم های کاری
رفتار سازمانی و مدیریت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
دوره آموزشی مدیریت مراکز آموزشی زیر نظر اساتید برجسته
گروه آموزشی پژوهشی تکتو، برگزار کننده دوره های آموزشی مدیریت و رونق آموزشگاه ها و مراکز آموزشی در تهران.
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
بدون دیدگاه