ایجاد یک سیستم فروش
فارغ از اینکه در کدام صنعت و کسب و کار فعالیت می کنید ، فروش مایع حیات هر تجارت است.
هر کسب و کاری به یک سیستم فروش نیاز دارد که منجر به مشتری شود. باید بپذیرید اگر فروش ندارید ، تجارت ندارید.
ایجاد فروش مداوم چالش هر کسب و کاری است.
شاید بتوان بخش فروش و بازاریابی را دغدغهی اصلی کسب و کارها و شرکتها دانست. اکثر کارخانههای تولیدی در بخش فروش خود مشکل دارند. کارخانه و شرکت بسیار بسیار در بخش تولید خوب است اما نمیتواند محصول خود را بفروشد.
برای راه اندازی سیستم فروش باید به چند سوال اساسی پاسخ دهیم، تیم ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به شما کمک می کند تا روند کار را طی کنید و سیستم فروش خود را مانند یک ماشین روغن کاری شده خوب اداره کنید.
ما برای شما تیم بازاریابی و فروش میسازیم
۱) مشتری من کیست و کجا می توانم آنها را پیدا کنم؟
آیا می دانید مشتری ایده آل شما کیست؟
آیا می دانید آنها در کجا معامله می کنند؟
چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری؟
داشتن دید واضح از مشتری ایده آل خود اولین قدم در هر قیف و سیستم فروش موفق است. آیا مشتری ایده آل شما در یک گروه سنی خاص قرار دارد؟ آیا آنها در یک صنعت خاص متمرکز شده اند؟ آیا آنها در یک مکان خاص جغرافیایی واقع شده اند ، یا در یک منطقه وسیع پراکنده شده اند؟
وقتی می دانید مشتری شما چه کسی است و کجا او را پیدا می کنید ، می توانید یک استراتژی فروش ایجاد کنید که اطمینان حاصل کند تمام مشتریانی را که نیاز دارید در صورت نیاز دارید.
این به شما کمک می کند وقت خود را صرف استراتژی های بی اثر نکنید.
۲) مراحل فرآیند فروش من چیست؟
پس از دستیابی به شناخت مشتریان ، مرحله بعدی شناسایی مراحل کار در فروش شما است. فکر کنید که به طور معمول برای تبدیل و هدایت به فروش چه مراحلی را باید طی کنید.
آیا جلسات چند نفره می گیرد؟
آیا ایمیل های پیگیری ارسال می کنید؟
یا با یک تماس تلفنی پیگیری می کنید؟ آیا سوالات و پرسشهای متداولی وجود دارد که می بینید بارها و بارها به آنها پاسخ می دهید؟
همچنین در مورد چگونگی سرنخهای فکر کنید. شما نمی خواهید ساعت ها وقت خود را صرف تبدیل افرادی کنید که فقط از راه دور به محصول شما علاقه مند هستند.
خدمات فروش داخلی در تکتو
تدوین برنامه بازاریابی MP
مطالعات و تحقیقات بازار
راه اندازی سازمان فروش
آموزش راهکارهای فروش
تدوین طرح تبلیغات
راه اندازی سیستم CRM
شما باید مطمئن شوید که وقت خود را صرف کسانی می کنید که احتمال فروش به آنها بیشتر است. مطمئناً نمی خواهید سرنخ های مشتریان گرم و بالقوه را نادیده بگیرید ، باید بیشتر وقت خود را صرف آگهی ها و روشهای گرم کنید زیرا احتمال تبدیل آنها به مشتری و اضافه شدن به خط مشتریان اصلی شما بیشتر است.
به طور معمول هرچه محصول یا خدمات قیمت بالاتری داشته باشد ، روند فروش طولانی تر است.
اگر در تلاش برای شناسایی مراحل اصلی در روند فروش خود هستید ، تیم ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به شما کمک می کند تا روند کار را طی کنید فرآیند فروش را ساده کرده و هرگونه مانع را برطرف کنید.
۳) چه چیزهایی باید در پشت صحنه اتفاق بیفتد تا مطمئن شوید که همه فروشها به درستی انجام شده اند؟
نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که چه در مراحل فروش و چه در هنگام حضور مشتری جدید خود ، باید در قسمت پشتی کار شما اتفاق بیفتد.
دانستن مراحل به شما کمک می کند تا نه تنها تجربه خوبی را به مشتریان خود ارائه دهید بلکه به محافظت از برند شما کمک می کند.
چگونه فروش خود را پیگیری می کنید؟
آیا سیستمی تنظیم کرده اید که گزارش دهی را ساده کند؟
شما باید بتوانید بدون نیاز به اتلاف وقت دستی و جستجوی جزئیات هر فروش ، به راحتی از محل انجام هر سفارش مطلع شوید.
آیا با پیشرفت سفارش یا پروژه همچنان در ارتباط با مشتری هستید و به او به روزرسانی منظم می کنید؟
شما هرگز نباید مشتری خود را در تاریکی و تعجب بگذارید که وضعیت سفارش آنها چیست.
آیا سیستم شما برای ارسال خودکار به روزرسانی در کل دوره فروش تنظیم شده است تا مجبور نشوید وقت خود را برای انجام آن به صورت دستی تلف کنید؟
کسب و کار ساده می تواند به روند فروش شما کمک کند
مهم نیست که در چرخه فروش گیر کرده اید ، تیم ما می تواند به شما کمک کند تا قیف فروش خود را شناسایی ، ساده و خودکار کنید. ما در کمک به شما برای پیش بردن مراحل کاری خود به سطح بعدی تخصص داریم. ببینید چگونه تکتو می تواند به تجارت شما کمک کند. با شماره ما تماس بگیرید و درمورد تعیین یک جلسه استراتژی فروش رایگان برای کسب و کار خود با یکی از تیم ما صحبت کنید.
خدمات قابل ارائه در گروه آموزشی تکتو
تنظیم استراتژی و طراحی سیستمهای بازاریابی، توزیع و فروش
طراحی ساختار و سازماندهی فعالیت های بازاریابی، توزیع و فروش
تنظیم استراتژیها و طراحی روشهای مدیریت کالا
تنظیم استراتژی و برنامهریزی تبلیغات
تنظیم استراتژی توسعه صادرات
تنظیم استراتژی قیمتگذاری
مشاوره برای بخشبندی بازار
مشاوره برای بازاریابی صنعتی
مشاوره برای بازاریابی خدمات
مشاوره برای مدیریت بر نام تجاری
تنظیم طرح بازاریابی
مشاوره امکان سنجی بازار
بررسی رفتار مصرف کننده
مشاوره بازاریابی الکترونیکی
هدایت تحقیقات بازاریابی
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات
سنجش رضایت مشتری
مطالعه و پژوهش در زمینه مفاهیم، الگوها، و روشهای نوین مدیریت بازار
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
- دوره آموزشی رفتار سازمانی
- دوره آموزشی روش تدریس
- دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
- دوره آموزشی خدمات پس از فروش
- دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
- دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
- دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
- دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
- دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
- دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
- دوره آموزشی بازاریابی
- دوره آموزشی فروش
- دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
- دوره آموزشی مدیریت زمان
- دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
- دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
- دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
- دوره آموزشی کارآفرینی
- دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
- دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
5 دیدگاه