خدمات پس از فروش بخش مهمی از بازاریابی به حساب میآید. بخشی از بازاریابی که مشتریان بالفعل شرکت و سازمان ما را شامل میشود. مشتریانی که تجربه استفاده از محصولات و خدمات شرکت ما را دارند. افرادی که قبلا از شرکت و سازمان ما خرید نموده اند دوباره و چندباره نیز میتوانند خرید کنند و از محصول و خدمات ما استفاده کنند.
خدمات پس از فروش را میتوان بخش اصلی بازاریابی دانست. باید به بخش خدمات پس از فروش توجه کنیم.
شرکتها و سازمانهای پیش رو به بخش خدمات پس از فروش و کارمندان بخش خدمات مشتریان اهمیت فراوانی میدهند.
آموزش کارکان بخش خدمات پس از فروش بسیار مهم است.
گروه آموزشی پژوهشی تکتو یک دوره آموزشی برای کارکنان بخش خدمات پس از فروش شرکت ها و سازمان ها تدارک دیده است.
آموزش پاسخگویی تلفنی برای کارمندان خدمات پس از فروش شرکت ها
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو کارگاهی آموزشی برای کارکنان بخش خدمات پس از فروش آماده کرده ایم.
در این کارگاه آموزشی کارکنان خدمات پس از فروش یاد میگیرند که چگونه باید با مشتری صحبت کنند و شیوههای مذاکره و فروش تلفنی را فرا خواهند گرفت.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
بخشی از محتوای کلاس آموزشی مذاکره تلفنی
- مهارتهای مورد نیاز کارشناس Call Center
- تکنیک های آغاز مکالمه و نکات مهم پیش از شروع گفتگو
- شناسایی صدای مشتری (VOC)
- شناسایی تیپ شخصیتی مخاطب از طریق مکالمه تلفنی
- مهارت های ارتباط غیرکلامی و فن بیان موثر
- تکنیک های تنفس صحیح و ادای درست حروف و واژه ها
- آکسان گذاری صحیح روی جملات مکالمه و زبان ورزها در تقویت فن بیان
- تکنیک های تقویت هوش کلامی
- تکنیک های سنجش رضایت مشتری (Happy Call)
- تکنیک های گوش دادن موثر و پرسشگری موثر جهت حل مشکل مشتری
- مدیریت زمان مکالمه و اقناع مخاطب
- مدیریت اعتراض مشتریان
- انواع اعتراضات مشتریان و شیوه پاسخگویی
- تکنیک های خاتمه مکالمه و نکات مهم پس از پایان گفتگو
- بررسی نمونه های موفق داخلی و خارجی و پخش و تحلیل نمونه های واقعی
در این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان با نحوه برقراری ارتباط و فنون مذاکره با مشتریان و رسیدگی به مشکلات و شیوه پاسخگویی به شکایات آنها در مرکز تماس آشنا می شوند.
مخاطبین کلاس آموزشی مذاکره تلفنی
مدیران، کارشناسان مرکز تماس و تمامی علاقه مندانی که می خواهند دانش و مهارت خود را درحوزه مدیریت و مذاکره توسعه دهند.
مدرس دوره آموزشی مذاکره تلفنی
خانم دکتر منیره دارستانی
کارگاه آموزشی مذاکره تلفنی حرفه ای در مراکز تماس (Call Center)
اصول و فنون مذاکره حرفه ای تلفنی
انواع مذاکره تجاری و استراتژی های آنها(انواع پاسخگویی به مشتری)
ادبیات مذاکره در مذاکرات(پاسخگویی)تلفنی و حضوری
اصل سخنوری و تاثیر گذاری بر مخاطب در ارتباط تلفنی
اصول فن بیان حرفه ای(تکنیک های تلفنی)
مدیریت بحران در مذاکرات تلفنی و پاسخگویی(مدیریت ارتباط در چالش های تلفنی)
تکنیک های کنترل خواسته،هدایت خواسته و اغنا مشتری
اصول پایان دادن به مذاکرات
اصول CRMدر مذاکرات تلفنی
فنون و شگردهای مذاکرات تلفنی
راهکارهای کسب رضایت مشتری
گریدهای استاندارد رضایتمندی مشتریان
اصول بازاریابی و مذاکره تلفن
ارتقای بینش و نگرش
مدیریت تلفن
نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
مهارت پاسخگویی به تلفن
مهارت مدیریت تلفن
تکنیک گرفتن اطلاعات
تکنیک پاسخگویی به تلفن
تکنیک کار با تلفن
تکنیک سفارش گیری تلفنی
تکنیک مذاکره تلفنی
تکنیک درخواست تلفنی
تکنیک مدیریت زمان در بازاریابی تلفنی
تکنیک ارائه مؤثر تلفنی
تکنیک های رفتاری در بازاریابی تلفنی
تکنیک کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
تکنیک تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
زبان بدن در بازاریابی تلفنی
اصول و فنون ارتباط با مشتریان ناراضی
تکنیک های کنترل و هدایت خشم و نارضایتی مشتریان در پروسه پاسخگویی
مهارت های ارتباطی و اصول ارتباطات موثر
راهکارهای تخصصی ترغیب مشتریان به خرید
اصول “زمانبندی”در مذاکرات تلفنی و فروش تلفنی
اصول ارتباط با مشتریان و حفظ مشتریان(CRM)
اصول CRM و روشهای ارتباط با مشتریانB2C,B2B,B2B2C,B2G
اصول حرفه ای روانشناسی مشتری
اصول و راهکارهای ارتباطات حرفه ای با مردان/ارتباطات حرفه ای با زنان
شخصیت شناسی و استراتژی های کاربردی در مذاکرات تلفنی و حضوری
راهکارهای جلب رضایت مشتریان دپارتمان خدمات پس از فروش و CRM
راهکارهای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان در تماس های تلفنی
برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
این فیلم که بخشی از آموزش بازاریابی تلفنی را ببینید
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضهکنندهی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشندهای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان /آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است گروه آموزشی پژوهشی تکتو
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
- چگونه مذاکره،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
- در تماس اول چه بگویید و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
- چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
- چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
- چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنند؟
- محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
- چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید ؟
- مهمترین عامل در بازاریابی تلفنی چیست؟
- چگونه در مذاکرات تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
- چه زمانی به سراغ مشتری برگردید؟
- چگونه مذاکره تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
- چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
- چگونه در ذهن مشتری اتصال ذهنی ایجاد کنید؟
- چگونه در مذاکره تلفنی مشتری را برای خرید متقاعد کنید؟
- چگونه مشتری را پای تلفن نگاه داریم و محصول خود را معرفی کنید؟
- چرا باید راجع به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
- چگونه با استفاده از بازاریابی تلفنی فروش خود را متحول کنید؟
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
[…] کارگاه آموزشی بازاریابی تلفنی ویژه کارمندان خدمات پس ا… […]
[…] آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش […]
[…] آموزش مذاکره تلفنی برای بخش خدمات پس از فروش […]