بازاریابی تلفنی برای بخش فروش بسیار مهم و ضروری است.پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش از جمله آموزش هایی که این نیروها باید ببینند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی برای بخش فروش
برای کسب و کار و بیزنس های که با تلفن سر و کار دارند ارتباط تلفنی بسیار مهم است و لازم است کارکنان بخش های بازاریابی و فروش به این مهارت ها تسلط و آگاهی کافی را داشته باشند.
کار کنان بخش های بازاریابی و فروش باید بتواند در مکالمات تلفنی خود مخاطب را متقاعد کنند که ارزش پیشنهادی ارائه شد توسط شرکت ارزش خرید و استفاده را دارد.
- مقدمهای بر بازاریابی تلفنی و نقش آن در فروش
- آمادهسازی برای تماس تلفنی با مشتریان
- تکنیکهای مذاکره و برقراری ارتباط موثر با مشتریان
- مدیریت اشتباهات در حین تماس تلفنی و رفع مشکلات مشتریان
- استفاده از ابزارهای تکنولوژیکی برای بهبود بازاریابی تلفنی
- مدیریت و پیگیری پس از تماس تلفنی با مشتریان
- ارزیابی عملکرد و بهبود روشهای بازاریابی تلفنی
این سرفصلها میتوانند با توجه به نیازهای شرکت و صنعت مربوطه، تغییر کنند و به شکل مناسبی برای بخش فروش سازمان تنظیم شوند. همچنین در این دوره آموزشی، باید فرصتی برای تمرین عملی باشد تا بتوانند مهارتهای بازاریابی تلفنی خود را بهبود ببخشند.
بدون دیدگاه