آموزش فروش تلفنی

پشتیبانی تلفنی


4.9/5 - (14 امتیاز)

بازاریابی تلفنی برای بخش فروش بسیار مهم و ضروری است.پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش از جمله آموزش هایی که این نیروها باید ببینند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

آموزش پاسخگویی تلفنی در فروش
آموزش پاسخگویی تلفنی در فروش در تهران

دوره آموزشی بازاریابی تلفنی برای بخش فروش

برای کسب و کار و بیزنس های که با تلفن سر و کار دارند ارتباط تلفنی بسیار مهم است و لازم است کارکنان بخش های بازاریابی و فروش به این مهارت ها تسلط و آگاهی کافی را داشته باشند.

کار کنان بخش های بازاریابی و فروش باید بتواند در مکالمات تلفنی خود مخاطب را متقاعد کنند که ارزش پیشنهادی ارائه شد توسط شرکت ارزش خرید و استفاده را دارد.

کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی
کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر

 

  1. مقدمه‌ای بر بازاریابی تلفنی و نقش آن در فروش
  2. آماده‌سازی برای تماس تلفنی با مشتریان
  3. تکنیک‌های مذاکره و برقراری ارتباط موثر با مشتریان
  4. مدیریت اشتباهات در حین تماس تلفنی و رفع مشکلات مشتریان
  5. استفاده از ابزارهای تکنولوژیکی برای بهبود بازاریابی تلفنی
  6. مدیریت و پیگیری پس از تماس تلفنی با مشتریان
  7. ارزیابی عملکرد و بهبود روش‌های بازاریابی تلفنی

این سرفصل‌ها می‌توانند با توجه به نیازهای شرکت و صنعت مربوطه، تغییر کنند و به شکل مناسبی برای بخش فروش سازمان تنظیم شوند. همچنین در این دوره آموزشی، باید فرصتی برای تمرین عملی باشد تا بتوانند مهارت‌های بازاریابی تلفنی خود را بهبود ببخشند.

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *