کلاس تربیت متخصص پاسخگوی تلفنی در کال سنتر و مرکز تماس به منظور آموزش مهارت های لازم برای پاسخگویی به تماس های ورودی، برقراری ارتباط موثر با مشتریان، حل مسائل و ارائه خدمات به مشتریان می باشد. این کلاس ها معمولاً شامل آموزش مهارت های ارتباطی، مهارت های شنیداری و نوشتاری، مهارت های حل مسئله، مهارت های رهبری، فنون مذاکره، مهارت های فنی و دانش تخصصی صنعت مربوط به کال سنتر و مرکز تماس می باشد.
کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در کال سنتر و مرکز تماس
علاوه بر آموزش مهارت های لازم برای پاسخگویی به تماس های ورودی، در کلاس های تربیت متخصص پاسخگویی تلفنی در کال سنتر و مرکز تماس به دانش آموزان آموزش داده می شود که چگونه با مشتریان ناراضی و مسائل پیچیده روبرو شوند و آنها را به راحتی و با کیفیت بالا حل کنند. هدف اصلی این کلاس ها، بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان است.
دوره آموزشی مرکز تماس یا Call Center
مراکز تماس یا Call Centers برای بهبود کیفیت خدمات خود به کارکنان خود آموزش هایی را ارائه می دهند. این دوره های آموزشی می توانند شامل موارد زیر باشند:
۱- آموزش مهارت های ارتباطی: این آموزش ها برای بهبود مهارت های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و ارتباطات بین فردی کارکنان برگزار می شود.
۲- آموزش مدیریت زمان: این دوره ها به کارکنان کمک می کند تا مدیریت بهتری بر روی زمان خود داشته باشند و به بهبود کیفیت خدمات کمک کنند.
۳- آموزش مهارت های فنی: این آموزش ها برای بهبود مهارت های فنی کارکنان برگزار می شود، مانند آموزش نرم افزارهای مورد استفاده در مرکز تماس.
۴- آموزش مهارت های فروش: این آموزش ها به کارکنان کمک می کنند تا مهارت های فروش خود را بهبود بخشند و به فروش بیشتری دست یابند.
۵- آموزش مدیریت ارتباط با مشتری: این دوره ها به کارکنان کمک می کنند تا مهارت های مدیریت ارتباط با مشتری را بهبود بخشند و به بهبود خدمات مشتریان کمک کنند.
۶- آموزش مهارت های رهبری: این دوره ها به کارکنان کمک می کنند تا مهارت های رهبری خود را بهبود بخشند و به بهبود روابط کاری و کیفیت خدمات کمک کنند.
۷- آموزش مدیریت استرس: این دوره ها به کارکنان کمک می کنند تا با مدیریت استرس بهبود خدمات خود را بهتر کنند.
مرکز تماس یا Call Center یکی از مهمترین بخش های ارتباطی شرکت ها با مشتریان است. به عنوان یک مرکز خدماتی، این مرکز تماس باید به مشتریان با کیفیت بالا و خدمات بهترین عملکرد را ارائه دهد.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
کلاس تربیت متخصص پاسخگوی تلفنی در کال سنتر و مرکز تماس در تهران
دوره آموزشی مرکز تماس عموما شامل موارد زیر می شود:
- آموزش مهارت های ارتباطی: مرکز تماس باید با مشتریان به نحوی که به مشتریان احترام گذاشته شود، ارتباط برقرار کند. برای این منظور، دوره های آموزشی مرکز تماس شامل آموزش مهارت های ارتباطی، اصول ارتباط با مشتریان و روش های ارتباطی مؤثر می باشد.
- آموزش مدیریت زمان: کارکنان مرکز تماس باید بتوانند به صورت همزمان با چندین مشتری کار کنند. در این شرایط، مدیریت زمان به یک مهارت اساسی برای کارکنان مرکز تماس تبدیل شده است. دوره های آموزشی مرکز تماس برای آموزش مدیریت زمان و کار با موقعیت های فشار بالا برای کارکنان بسیار حیاتی است.
- آموزش نرم افزار: برخی از مراکز تماس از نرم افزارهای مدیریتی استفاده می کنند که باید برای کارکنان مرکز تماس آموزش داده شود. آموزش نرم افزار به صورت آنلاین یا در کلاس های حضوری ارائه می شود.
- آموزش محصولات و خدمات: کارکنان مرکز تماس باید در مورد محصولات و خدمات شرکت خود آگاهی کافی داشته باشند تا بتوانند به مشتریان بهترین خدمات را ارائه دهند.
معرفی مدرس کلاس تربیت متخصص پاسخگوی تلفنی در کال سنتر و مراکز تماس
مدرس دوره آموزشی کارشناس کال سنتر و پاسخگویی تلفنی خانم دکتر منیره دارستانی می باشد.
خانم دارستانی دارای دکتری برنامه ریزی درسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب میباشند. همچنین ایشان مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای اداره کل تهران هستند.
فیلم زیر که در زمینه آموزش بازاریابی تلفنی و کلاس تربیت متخصص پاسخگوی تلفنی را ببینید
فیلم آموزش بازاریابی تلفنی و اصول فروش اینترنتی ویژه بازار ایران آموزش اصول بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی (شامل فروش، تبادل نظر و هر نوع ارتباط تلفنی عرضهکنندهی محصول با مشتری) مهارتی است که هر فروشندهای باید با آن آشنا باشد. این فیلم بخشی از کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مطابق پودمان آموزش بازارابی تلفنی توسط خانم دکتر منیره دارستانی برگزار شده است گروه آموزشی پژوهشی تکتو
۱۳ استراتژی مفید برای افزایش فروش در هر کسب و کاری
برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی :
آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی
مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی
مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه
مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه
مهارت های مورد در پایان مکالمه
نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر
نکاتی برای استفاده از پیغام گیر
نکاتی برای گذاشتن پیغام
نکات مهم در مذاکره از طریق تلفن همراه
مکالمات بین المللی
چند نکته مهم برای سازمان ها
آشنایی با کلمات و جملاتی که به کاربردن آنها درست نیست
نکاتی برای صحبت با مشتری شاکی
نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر
نمایش فیلم آموزشی از مذاکره تلفنی
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
آموزش بازاریابی تلفنی در تهران و تمام ایران
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را داریم که دوره آموزشی بازاریابی تلفنی را در تهران و همه شهر های ایران بصورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.
هر چند که مدرسین ما اعتقاد دارند که با توجه به ماهیت عملی بودن کلاس ها، بهتر است کلاس ها حضوری باشند.
جذب مشتری و مخاطب از طریق بازاریابی تلفنی
در کلاس بازاریابی تلفنی شما یاد میگیرید چگونه میتوانید مشتری و مخاطب برای کسب و کار خود جذب کنید.
همچنین شیوه و رش های نگهداشت مشتریان فعلی و قدیمی را نیز یاد خواهید گرفت.
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها
کلاس بازاریابی تلفنی ویژه سازمان ها و شرکت ها می آموزید چگونه مذاکرات تلفنی اثربخش انجام دهید؟ چگونه اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید؟ و چگونه مشتریان شاکی را آرام کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ از این طریق فروشتان به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که این قضیه منجر به ارتقای شغلی و یا رشد کسب و کارتان می شود. درآمدی که در ماه اول از این طریق کسب می کنید بسیار بیشتر از مبلغ ناچیزی است که برای شرکت در این دوره می پردازید. عدم رعایت نکات گفته شده در این کلاس باعث می شود که بسیار کمتر از آنچه که شایسته آن هستید درآمد داشته باشید.
- چگونه مذاکره،بازاریابی و فروش موفق داشته باشید؟
- در تماس اول چه بگویید و چگونه توجه مخاطب را جلب کنید؟
- چگونه برای بازاریابی و فروش تلفنی برنامه ریزی کنید؟
- چرا باید جزئیات تماس را یادداشت کنید؟
- چگونه با منشی ها صحبت کنیم و آن ها را متقاعد کنیم ما را به تصمیم گیرنده اصلی وصل کنند؟
- محرک های ذهنی مشتریان کدام ها هستند؟
- چگونه بر بهانه ها و اعتراضات مشتریان برای نخریدن غلبه کنید ؟
- مهمترین عامل در بازاریابی تلفنی چیست؟
- چگونه در مذاکرات تلفنی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟
- چه زمانی به سراغ مشتری برگردید؟
- چگونه مذاکره تلفنی خود را با مشتری شروع کنید؟
- چه اندازه باید از رقبا یا مزایا و معایب محصول اطلاعات داشته باشید؟
- چگونه در ذهن مشتری اتصال ذهنی ایجاد کنید؟
- چگونه در مذاکره تلفنی مشتری را برای خرید متقاعد کنید؟
- چگونه مشتری را پای تلفن نگاه داریم و محصول خود را معرفی کنید؟
- چرا باید راجع به شغل و جنسیت مشتری تحقیق کنید؟
- چگونه با استفاده از بازاریابی تلفنی فروش خود را متحول کنید؟
مدرس دوره بازاریابی و فروش تلفنی و تکنیک های کال سنتر : خانم دکتر منیره دارستانی
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.
راههای تماس با گروه آموزشی تکتو
ایمیل: takto.ir@gmail.com
[…] کلاس تربیت متخصص پاسخگوی تلفنی در کال سنتر و مرکز تماس […]
[…] دوره آموزشی مرکز تماس یا Call Center […]