آموزش کارآفرینی

آموزشی کارآفرینی و توسعه کسب و کار


5/5 - (1 امتیاز)

دوره آموزش کارآفرینی و شروع کسب و کار در تکتو

دوره آموزش کارآفرینی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو: آموزش روش های کارآفرینی در کسب و کار ، شیوه برنامه ریزی و طرح کسب و کار ، اصول موفقیت در کسب و کار جذب سرمایه ، راهنمای کامل موفقیت در بازه های زمانی متفاوت شروع کسب و کار را در این دوره آموزشی برای شما هموطنان عزیر آماده کردیم.

البته تمرین و تکرار برای دوره های آموزشی گروه آموزشی پژوهشی تکتو ضروری هستند. ما بر این باوریم که هر کاری به تلاش زیاد و دانش کافی امکان پذیر است.

دانش و مهارتی که در گروه آموزشی پژوهشی تکتو به شما آموزش داده می شود از بالا ترین کیفیت برخوردار است.

 

دوره آموزش کارآفرینی :

  • راهنمای کامل کارآفرینی در گروه آموزشی تکتو : هر چیزی که برای کار آفرینی نیاز دارید را در این دوره می آموزید
  • طرح کسب و کار
  • ایده های ناب کارافرینی
  • هزینه

 

 طرح کسب و کار business plan

اجزای طرح کسب و کار business plan چیست ؟ یک طرح تجاری خوب چه ویژگی هایی دارد؟
اگر قصد دارید یک تجارت را شروع نمایید و کار آفرین کسب و کار خودتان باشید داشتن یک طرح کسب و کار خوب بسیار ضروری است.

در این دوره آموزشی اجزای لازم و ضروری یک طرح کسب و کار برای شما توضیح داده است و شما با طرح تجاری و اجزای آن و همچنین چگونگی اجرای طرح تجاری آشنا خواهید شد. 

اجزای طرح کسب و کار business plan

۱- خلاصه اجرایی

خلاصه اجرایی، اولین بخش از یک طرح توجیهی کسب و کار است که به طور معمول در پایان کار (آخر از همه) نوشته می شود.
در این بخش شما خلاصه یا چکیده ای از سایر بخش های طرح کسب و کار خود را بیان می کنید، به علاوه اینکه اطلاعات پایه در مورد کسب و کارتان مانند نام و محل کسب و کارتان، شرح کارتان، محصولات/ یا خدماتتان، تیم مدیریت شما و بیانیه ماموریتتان را شامل می شود.

۲- توصیف شرکت

بخش توصیف شرکت در طرح توجیهی کسب و کار شما، معمولا بخش دوم است که بعد از خلاصه اجرائی می آید.
در این بخش،جزئیات حیاتی در مورد شرکت شما از قبیل این که شرکت شما در کجا قرار گرفته است، بزرگی شرکت شما، در حال حاضر چه کاری انجام می دهید و به دنبال دستیابی به چه چیزی هستید بایستی بیان گردد.

این بخش همچنین چشم انداز و مسیر شرکت شرح داده می شود، بنابراین وام دهندگان بالقوه و شرکا می توانند درک دقیقی از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، پیدا کنند.

 

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار
آموزش راه اندازی و رشد کسب و کار

۳- محصولات یا خدمات

بخش محصولات یا خدمات طرح کسب و کار شما باید به وضوح محصولات/ خدماتی که به فروش می رسانید را با تأکید بر ارزشی که به مشتریان ارائه می دهد، توضیح دهد. این بخش همچنین شامل اطلاعات قیمت گذاری، مقایسه محصول با محصولات یا خدمات مشابه در بازار و طرح های پیشنهادی آینده خواهد بود

 

۴- تحلیل بازار

بخش تجزیه و تحلیل بازار طرح کسب و کار شما پس از بخش محصولات و خدمات می آید.
این بخش بایستی یک نمای کلی از اطلاعات صنعت مورد نظر شما که تمایل دارید در آن، محصول یا خدمات خود را بفروشید، ارائه دهد. از جمله آمار برای حمایت از ادعاهای خود. این بخش همچنین شامل اطلاعات مربوط به صنعت، بازار هدف و رقابت است.

 

۵- استراتژی بازاریابی

بخش استراتژی بازاریابی طرح کسب و کار شما مبتنی بر بخش تحلیل بازار است. این بخش بازار کسب و کار شما را تعریف خواهد کرد. شما باید در این بخش نحوه قیمت، تبلیغ و فروش محصول یا خدمات خود را مشخص کنید.

 

۶- خلاصه مدیریت

بخش خلاصه مدیریت طرح کسب و کار شما توصیف می کند که چگونه کسب و کار شما شکل گرفته (ساختار شرکت) است. این بخش معرفی می کند که شرکت شامل چه کسانی است، منابع خارجی را شرح داده و نحوه مدیریت کسب و کار را توضیح می دهد.

۷- تحلیل مالی

بخش تجزیه و تحلیل مالی طرح کسب و کار شما می بایست شامل جزئیات مالی کسب و کار شما در حال حاضر، نیازهای مالی برای رشد آینده و همچنین برآورد هزینه های عملیاتی آتی شما باشد.

 

۸- ضمیمه ها و اطلاعات پشتیبانی

ضمیمه طرح کسب و کار شما حاوی اطلاعاتی است که از بیانیه ها، مفروضات و استدلال های شما در قسمت های دیگر طرح پشتیبانی می کند. این بخش ممکن است شامل نمودار، آمار، عکس، مواد بازاریابی، تحقیق و سایر اطلاعات مربوطه باشد.

 

روشهای نوین و جدید بازاریابی، فروش و تبلیغات در گروه آموزشی پژوهشی تکتو آموزش داده می‌شود.
شما کاربران عزیز می توانید از دوره های آموزشی در زمینه های بازاریابی و فروش ، تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، سرمایه گذاری و مدیریت شرکت نمایید. همچنین می توانید در کلاس های حضوری و حرفه ای ما در زمینه های فروش و بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت نمایید.

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

تلفن: ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰

 

لوگو - گروه آموزشی پژوهشی تکتو

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *