10 نکته در مورد چگونگی افزایش فروش برای مشاغل کوچک خورد
چگونه می توان فروش کسب و کار یا تجارت خود را افزایش داد؟
اسرار افزایش فروش:
پرسش و پاسخ
تمام پتانسیل خود را به نمایش بگذارید
فروش را هدف قرار دهید
محصول و خدمات خود برجسته کنید
داستان خود را بصری بگویید
غلبه بر اعتراض در فروش
از حرکت رو به جلو جلو نترسید
بفهمید چه انگیزه ای موجب خرید مشتریان شما می شود
کمک برای تصمیم گیری
همیشه بیش از حد و انتظار تحویل مشتری دهید
تمام صاحبان و مالکان کسب و کارها بخوبی میدانند که فروش محصول و خدماتشان عامل اصلی موفقیت و رشد کسب و کار میباشد. اما چگونه میتوانم فروش کسب و کار خود را افزایش دهیم؟
اسرار فروش موفق
سوال کنید و گوش دهید
حسین دارستانی مدیر فروش موفق دارستان صنعت و چوب آباد اعتقاد دارد که خیلی مهم است در اولین برخورد و اولین خرید مشتری چگونه از مشتری سوال می پرسید و چگونه به پرسش های مشتری پاسخ می دهید.
“اغلب اوقات ، مشتری احتمالی شما اطلاعاتی را که فکر نمی کند مربوط به خرید خود باشد را از شما دریغ می کند ، اما هرچه اطلاعات بیشتری در مورد چشم انداز خود و پیچیدگی های شرکت آنها داشته باشید ، شانس بیشتری برای نشان دادن ارزش محصول و خدمات خود دارید.”
کیفیت سولات مهم است!!
شاید این را قبلاً شنیده باشید، اما هنگامی که با مشتری احتمالی خود صحبت می کنید، روش پرسیدن سوالات را امتحان کنید.
گویا وی قبلاً محصول یا خدمات شما را خریداری کرده است. از آنها نپرسید که آیا مایل به خرید هستند یا خیر اما درباره نحوه پرداخت آنها چگونه پرداخت صحبت کنید. بپرسید آیا آنها از محصول یا خدمات شما در خانه یا دفتر استفاده می کنند.
تمام پتانسیل خود را به نمایش بگذارید
هنگامی که نتایج کارهای خود را با مشتریان بالقوه خود به اشتراک می گذارید ، یک راز در مورد چگونگی بهبود فروش اتفاق می افتد، این به آنها اجازه می دهد ببینند که چگونه می توانند رشد کنند و عملکرد خود را مقیاس بندی کنند یا نیاز شخصی خود را برآورده کنند.
خرید کالاهایی که شما می فروشید برای آنها آسان تر است زیرا نتایج را مشاهده می کنند. این زمانی است که توصیفات مشتری به کار شما می آید.
دوره مدیریت فروش
فروش را هدف قرار دهید
یکی از بهترین رازهای افزایش فروش این است که تصور کنید فرد طرف مقابل قبلاً تصمیم به خرید محصول یا خدمات شما گرفته است.
چند دلیل در پشت این وجود دارد:
بسته به صنعت شما ، احتمال خوبی وجود دارد که مشتری شما قبلاً در مورد شرکت یا محصول شما تحقیق کرده باشد و تا حدی تصمیم گرفته است که محصول یا خدمات شما را بخرد.
اعتماد به نفسی که با فرض فروش نشان می دهید ، ایجاد رابطه با مشتری خود را آسان می کند. تا وقتی کارتان تمام شد ، آنها حتی نمی دانند که مشتری شده اند.
بدون دیدگاه