فروش آموزشگاه های آرایشگری و روش های برای افزایش فروش در آموزشگاه های آرایشگری.
روش های افزایش فروش آموزشگاه های آرایشگری
۱- بازاریابی دیجیتال:
استفاده از تبلیغات آنلاین، به ویژه در شبکههای اجتماعی، برای جذب دانشآموزان جدید.
۲- بهروزرسانی وبسایت:
اطمینان از اینکه وبسایت شما اطلاعات کاملی ارائه میدهد و جذاب است تا به عنوان منبع اطلاعات برای افراد جستجوکننده خدمت کند.
۳- بستههای آموزشی:
ارائه بستههای آموزشی با قیمت مناسب و ترکیبی از دورههای مختلف.
۴- برگزاری وبینارها:
برگزاری وبینارها و کلاسهای آموزشی آنلاین برای جذب بیشترین تعداد افراد.
۵- برنامههای تخفیف:
ارائه تخفیفها و پیشنهادهای ویژه به دانشآموزان جدید یا افرادی که دورههای آموزشی بیشتری رزرو میکنند.
۶- همکاری با سالنهای آرایشی:
برقراری همکاری با سالنهای آرایشی محلی برای تبلیغ خدمات آموزشی خود.
۷- برگزاری رویدادهای ویژه:
برگزاری نمایشگاهها یا رویدادهای ویژه مرتبط با صنعت آرایش و زیبایی.
۸- برنامههای مشتری وفاداری:
ایجاد برنامههای وفاداری برای مشتریان دائمی به منظور تشویق آنها به بازگشت به دورههای جدید.
۹- آموزشهای رایگان:
ارائه آموزشهای رایگان به عنوان نمونهای از محتوایی که در دورههای پرداختی ارائه میشود.
۱۰- نمونهکارها و شواهد موفقیت:
به اشتراک گذاری نمونهکارها و شواهد موفقیت دانشآموزان گذشته.
۱۱- استفاده از محتوای چندرسانهای:
ایجاد محتوای آموزشی در قالبهای مختلف از جمله ویدیو، عکس و مقاله.
۱۲- برگزاری کلاسهای نمایشی:
برگزاری کلاسهای آموزشی نمایشی برای نشان دادن مهارتها و تواناییهای آموزشی.
۱۳- استفاده از بازخوردهای مشتریان:
ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس بازخوردهای مشتریان و انعکاس آن در تبلیغات.
۱۴- ترویج ارتباط با مشتریان:
برقراری ارتباط مداوم با مشتریان از طریق ایمیل، پیامک و شبکههای اجتماعی.
۱۵- مسابقات و جوایز:
برگزاری مسابقات و اهدای جوایز برای تشویق به شرکت در دورههای آموزشی.
۱۶- همکاری با اشخاص مشهور:
همکاری با آرایشگران معروف برای برگزاری دورههای آموزشی ویژه.
۱۷- سیستم رزرو آنلاین:
ایجاد سیستم رزرو آنلاین برای آسانتر کردن فرآیند ثبت نام برای دورههای آموزشی.
۱۸- تبلیغات در محلهای مرتبط:
تبلیغات در محلهای مرتبط مانند سالنهای آرایشی، فروشگاههای زیبایی و آرایشی.
۱۹- برگزاری جلسات اطلاعرسانی:
برگزاری جلسات اطلاعرسانی رایگان برای معرفی دورههای آموزشی.
۲۰- هدایای تشویقی برای معرفی دوستان:
ارائه هدایای تشویقی به دانشآموزانی که دوستان خود را برای شرکت در دورههای آموزشی معرفی میکنند.
۲۱- معرفی برند شخصی:
ساختن یک برند شخصی برای آموزشگاه و جذب مخاطبین با توجه به استعدادها و تخصصهای موجود.
۲۲- استفاده از ابزارهای تحلیلی:
استفاده از ابزارهای تحلیلی برای درک بهتر بازار و بهینهسازی استراتژیهای بازاریابی و فروش.
برخی دوره های آموزشی برگزار شده در گروه آموزشی پژوهشی تکتو
- آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در انتشارات مهر و ماه
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل خدمات پس از فروش شرکت نوین چرم
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل فروشگاه اینترنتی شرکت نوین چرم
- آموزش کارکنان کال سنتر شرکت لبنیات میهن
- آموزش کارکنان فروش تلفنی و مشاوره تلفنی داروخانه آنلاین داروکده
- کلینیک درمانی دکتر شادی مظلومی
- آموزش بازاریابی تلفنی ویژه مربیان کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای کشور
- آموزش کارکنان سازمان اتکا
همچنین:
- شرکت صرافی گلکسی پی جی (Galaxy PG)
- شرکت مراقبت و پرستاری سلامت اول
برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.
[…] ۲۲ راهکار برای افزایش فروش آموزشگاه های آرایشگری […]