آموزش کال سنتر

آموزش پاسخگویی تلفنی برای کارمندان کال سنتر


5/5 - (2 امتیاز)

پاسخگویی تلفنی برای کارمندان کال سنتر و همچنین کارکنان بخش خدمات پس از فروش شرکت‌ها.

کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی
کلاس آموزشی بازاریابی تلفنی و کال سنتر

در اکثر شرکت‌ها و سازمان‌های که ارتباط مستقیم با مشتریان دارند نیاز است که تا بخش پاسخگویی تلفنی راه اندازی و تقویت شود.

کارکنان بخش خدمات پس از فروش و کال سنتر باید به اصول حرفه ای پاسخگویی تلفنی و بازاریابی تلفنی مسلط باشند.

پاسخگویی تلفنی
اصول پاسخگویی تلفنی در تهران

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

نحوه پاسخ گویی تلفنی و صحبت با مشتری یک مهارت است که که این مهارت مهم در بازاریابی با آموزش و تمرین به دست می‌آید. شما می‌توانید مشتریان شاکی خود را به کمک تکنیک‌های بازاریابی تلفنی یک مشتریانی وفادار تبدیل کنید.

آموزش بازاریابی تلفنی
منیره دارستانی – مدرس مهارت‌های پاسخگویی تلفنی در ایران

پاسخگویی تلفنی برای کارمندان کال سنتر

کلاس آموزش حرفه ای برای تیم فروش بویژه کارکنان کال سنتر و کسانی که با پاسخگویی تلفنی در ارتباط هستند.

نحوه صحبت با مشتری پشت تلفن و جذب مشتری مهارت بسیار مهمی است که به آموزش و تمرین زیادی نیاز دارد.

کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در تهران
برگزاری دوره آموزش پاسخگویی تلفنی در تهران

بازاریابی تلفنی چیست و چرا مهم است؟

به فرایند تماس و تعامل با مشتری از طریق تلفن، بازاریابی تلفنی (telemarketing) می‌گویند که این سبک از بازاریابی همچنان مورد توجه شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

از بازاریابی تلفنی هم برای تولید سرنخ‌ها، فروش تلفنی و سایر فعالیت‌های مرتبط استفاده می‌شود و هم میتوان بازاریابی تلفنی را نقطه‌ای مهم از فرآیند بازاریابی شرکت‌ها است .

آموزش بازاریابی تلفنی بیمه
بازاریابی تلفنی در صنعت بیمه

بازاریابی تلفنی در گذشته تنها به تماس با مشتریان بالقوه برای فروش محصول و خدمات محدود می‌شد. اما امروزه به تماس‌های ویدیو کنفرانسی برای تعامل بیشتر با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی هم تعمیم پیدا کرده است.

 

شیوه برخورد با مشتریان ناراضی
چگونه با مشتریان ناراضی برخورد کنیم؟

 

آموزش اصول کال سنتر ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها

آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش
آموزش کارمندان بخش خدمات پس از فروش
شرکت نوین چرم

برگزاری دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها. این دوره آموزشی دقیقا برابر با نیازهای سازمان و شرکت مربوطه طراحی خواهد شد.

کتاب آموزش بازاریابی
آموزش تکنیک های بازاریابی تلفنی

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *