پاسخگویی تلفنی برای کارمندان کال سنتر و همچنین کارکنان بخش خدمات پس از فروش شرکتها.
در اکثر شرکتها و سازمانهای که ارتباط مستقیم با مشتریان دارند نیاز است که تا بخش پاسخگویی تلفنی راه اندازی و تقویت شود.
کارکنان بخش خدمات پس از فروش و کال سنتر باید به اصول حرفه ای پاسخگویی تلفنی و بازاریابی تلفنی مسلط باشند.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
نحوه پاسخ گویی تلفنی و صحبت با مشتری یک مهارت است که که این مهارت مهم در بازاریابی با آموزش و تمرین به دست میآید. شما میتوانید مشتریان شاکی خود را به کمک تکنیکهای بازاریابی تلفنی یک مشتریانی وفادار تبدیل کنید.
پاسخگویی تلفنی برای کارمندان کال سنتر
کلاس آموزش حرفه ای برای تیم فروش بویژه کارکنان کال سنتر و کسانی که با پاسخگویی تلفنی در ارتباط هستند.
نحوه صحبت با مشتری پشت تلفن و جذب مشتری مهارت بسیار مهمی است که به آموزش و تمرین زیادی نیاز دارد.
بازاریابی تلفنی چیست و چرا مهم است؟
به فرایند تماس و تعامل با مشتری از طریق تلفن، بازاریابی تلفنی (telemarketing) میگویند که این سبک از بازاریابی همچنان مورد توجه شرکتها و سازمانها است.
از بازاریابی تلفنی هم برای تولید سرنخها، فروش تلفنی و سایر فعالیتهای مرتبط استفاده میشود و هم میتوان بازاریابی تلفنی را نقطهای مهم از فرآیند بازاریابی شرکتها است .
بازاریابی تلفنی در گذشته تنها به تماس با مشتریان بالقوه برای فروش محصول و خدمات محدود میشد. اما امروزه به تماسهای ویدیو کنفرانسی برای تعامل بیشتر با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی هم تعمیم پیدا کرده است.
آموزش اصول کال سنتر ویژه شرکتها و سازمانها
برگزاری دوره آموزشی پاسخگویی تلفنی برای شرکتها و سازمانها. این دوره آموزشی دقیقا برابر با نیازهای سازمان و شرکت مربوطه طراحی خواهد شد.
بدون دیدگاه