مدیریت کلینیک و مراکز درمانی

مهارت‌ها و توانایی‌های که برای مدیریت بهتر درمانگاه و کینیک به آن نیاز دارید


Rate this post

مدیریت مطب و کلینیک پزشکی در ۳ مرحله مهم می باشد. این سه مرحله شامل برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل فرایند است.

چگونه مدیر خوبی برای کلینیک و درمانگاه باشیم؟

 

مدیریت کلینیک چیست؟

مدیر کلینیک برای اطمینان از عملکرد روان یک کلینیک پزشکی یا مرکز سرپایی کار می کند. آنها وظایف اداری و گاهی پزشکی را بر عهده می گیرند ، وظایفی شامل مدیریت کارکنان کلینیک و نظارت بر عملیات مدیریت روزانه. آنها امکانات درمانی را در هر اندازه هدایت می کنند و از موفقیت و کارآیی آنها اطمینان حاصل می کنند.

مدیران کلینیک در موقعیت رهبری قرار دارند و تعداد کارکنان تحت هدایت آنها بستگی به اندازه کلینیک یا مرکز دارد. وظایف آنها از استخدام و آموزش کارکنان گرفته تا بودجه در حال توسعه است.

دوره مدیریت بیمارستان، کلینیک و درمانگاه
دوره مدیریت بیمارستان، کلینیک و درمانگاه و مطب

وظایف و مسئولیت های مدیر کلینیک

در نقش مدیریت یک مرکز مراقبت های بهداشتی ، مدیران کلینیک وظایف متنوعی را انجام می دهند. پس از تجزیه و تحلیل چندین لیست، این وظایف و مسئولیت های اصلی مدیر کلینیک را مشخص کرده ایم.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

نیروی انسانی
مدیران کلینیک مسئول ارزیابی نیازهای پرسنلی کلینیک و تعیین زمان نیاز به کارکنان جدید هستند. آنها سپس با افراد مورد نظر مصاحبه می کنند ، کارکنان کلینیک جدید را استخدام می کنند و آنها را برای برآوردن نیازهای کلینیک آموزش می دهند.

کلاس آموزش اصول بازاریابی تلفنی
کلاس آموزشی اصول بازاریابی تلفنی
تا چه حد با اصول بازاریابی تلفنی آشنایی دارید ؟ بازاریابی تلفنی روشی موثر برای فروش محصولات و خدمات شرکت شما است به شرطی مبتنی بر اصول و نکات کلیدی باشد اصول و تکنیک های بازاریابی تلفنی و روش های موثر فروش تلفنی

مدیریت کارکنان

مدیر کلینیک علاوه بر جذب نیروی جدید ، کارکنان موجود در کلینیک را نیز مدیریت و پشتیبانی می کند. آنها عملکرد خود را نیز مدیریت می کنند ، بررسی های سازمانی را ارائه می دهند و در هر موضوعی که ممکن است ایجاد شود ، واسطه می شوند.

انعطاف پذیری در محل کار
آموزش انعطاف پذیری در محل کار

بودجه بندی

به عنوان مدیران ، مدیران کلینیک بودجه کوتاه مدت و بلند مدت کلینیک را برنامه ریزی می کنند. سپس آنها باید با دقت تلاش کنند که بودجه ها رعایت می شود و نیازهای مالی کلینیک برآورده می شود.

توسعه برنامه ها و سیستم ها

مدیر کلینیک مسئول توسعه برنامه های تجاری برای کلینیک است. آنها همچنین به دنبال راه های جدیدی برای سازماندهی کارکنان و پیاده سازی سیستم هایی برای افزایش حداکثر بهره وری در محل کار و رسیدن به اهداف هستند.

دوره مدیریت کلینیک
آموزش مدیریت کلینیک

مهارتهای مدیر کلینیک

ویژگیها و مهارتهای زیادی وجود دارد که یک مدیر کلینیک موفق باید داشته باشد ، اما مهمتر از همه آنها باید یک رهبر قوی باشند. آنها باید بتوانند گروه های زیادی از مردم را برای رسیدن به اهداف ، ارائه مراقبت های استثنایی و در عین حال هدایت یک تجارت موفق هدایت کنند.

مهارت های تصمیم گیری قوی نیز در این کار بسیار مهم است. آنها باید بتوانند مسئولیت های متعدد را متعادل کرده و آنچه را که باید انجام شود اولویت بندی کنند. مدیران کلینیک ها باید متفکران تحلیلی باشند که بتوانند به سازمانی نگاه کرده و راهکارهایی برای بهره وری و موفقیت بیشتر آن ارائه دهند. در کنار این مهارتها و ویژگیهای شخصیتی عمومی ، مدیران کلینیک نیز باید مهارتهای زیر را داشته باشند.

مهارت های نرم
آموزش مهارت های نرم

مهارت های اصلی

تجربه قبلی مطب پزشکی
درک اخلاق رازداری
مهارت های ارتباطی قوی گفتاری و نوشتاری
تجربه خدمات مشتری
آگاهی از دلایل مراقبت مناسب از بیمار

مهارت های پیشرفته

سابقه نظارت قبلی
تجربه ارزیابی و مدیریت کارکنان
تجربه در زمینه انفورماتیک پزشکی

ساخت و ایجاد تیم فروش
راهنمای ساخت و ایجاد تیم فروش

ابزارها
با طیف وسیعی از مسئولیت هایی که مدیران کلینیک ها بر عهده دارند ، تعجب آور نیست که ابزارهای متنوعی در کار آنها وجود دارد. اگر علاقه دارید مدیر خوبی برای کلینیک شوید ، مطمئن شوید که در استفاده از ابزارهای زیر مهارت دارید

سیستم های کامپیوتری
روشهای ورود اطلاعات شامل EMR ، Microsoft Excel و Word
سیستم های صدور صورتحساب/ثبت رایانه ای

منبع

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

آموزش مذاکره تلفنی

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

 

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *