آموزش افزایش فروش

رونق کسب و کار


چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم – مشاوره رونق کسب و کار

تولیدکنندگان عزیز و گرامی، بازرگانان و فروشندگان محترم کالا و خدمات ،

۱-اگر مایل به رونق بخشیدن به وضعیت اقتصادی کسب و کار خود هستید

۲-اگر می خواهید بیشترین سود را از سرمایه و امکانات موجودتان به دست آورید

۳-اگر می خواهید بدانید چگونه باید بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دهید

۴-اگر می خواهید نام تجاری محصولات ، شرکت یا فروشگاه شما به “برند” و نامی معتبر و شناخته شده در بازار تبدیل شود

۵-اگر می خواهید به روشی از کسب و کار دست یابید که به جای اینکه شما به دنبال مشتری باشید ، مشتری به دنبال شما باشد!…

می توانید با گروه آموزشی پژوهشی تکتو  به بالاترین سطح رونق کسب و کار ، تجارت و یا تولید خود برسید.

گروه آموزشی پژوهشی تکتو آماده‌ی ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات و بازاریابی جهت کلیه زمینه های کسب و کار(خصوصاٌ در زمینه کارخانجات محصولات غذایی،شرکت‌های تولیدی، شرکت‌ها و مراکز ارائه خدمات، رستوران‌ها،فروشگاه‌های بزرگ محصولات غذایی و هایپرمارکتها،فروشگاه‌های پوشاک و محصولات لوکس و موارد مشابه) می باشد.

 

مشاوره راه اندازی و رونق کسب و کار گروه آموزشی تکتو
چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟

سرفصل های خدمات عارضه یابی و رفع عارضه گروه آموزشی پژوهشی تکتو

خدمات عارضه یابی و رفع عارضه در دسته بندی های مختلف اعم از مدیریتی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، تولید و R&D، منابع انسانی، سیستمی و ساختاری (چارت، فلوچارت، مالی، حقوقی) و دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد که در ادامه سرفصل خدمات هر یک از حوزه های ذکر شده را خواهید دید.

لازم بذکر هست که تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در سرفصل های ذیل، قابلیت برگزاری دوره های آموزشی را نیز دارا بوده که تا کنون دوره های موفقی در بسیاری از حوزه های مذکور، برگزار شده است.

عارضه یابی حوزه تولید

در فرآیند عارضه یابی و رفع عارضه این حوزه فازهایی از قبیل برنامه ریزی، تامین، تولید، نگهداری و تعمیرات و انبار در نظرگرفته شده است.

عمده خدمات حوزه تولید و R&D عبارتند از :

  • مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت (سری ایزو)
  • راه اندازی سیستم کدینگ انبار
  • راه اندازی سیستم ارزیابی تامین کنندگان
  • راه اندازی سیستم ۵S
  • راه اندازی سیستم برنامه ریزی تولید (BOM, OPC, …)
  • آدیت فرآیند تولید
  • ممیزی داخلی
  • راه اندازی سیستم نگهداری تعمیرات
  • استقرار MFCA (استاندارد ۱۴۰۵۱ و ۱۴۰۵۲)
  • کنترل پروژه
  • کنترل موجودی
  • کنترل کیفیت
  • طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش

 

حوزه مدیریت

خدمات حوزه مدیریتی بیشتر در حوزه مدیریت کلان صورت می پذیرد. به تجربه سالیان به این نتیجه رسیده ایم که نگرش مدیریت ارشد سازمان، در همه بخش ها ریشه می دواند. پس این حوزه یکی از مهمترین حوزه ها در بخش عارضه یابی و رفع عارضه فرآیند توسعه کسب و کار شرکت می باشد.

عمده خدمات حوزه مدیریت عبارتند از :

  • عارضه یابی و ارزیابی سازمان ۱+۵ محوره
  • عارضه یابی با روش bsc
  • تدوین طرح کسب و کار BP
  • استقرار فرآیند هدف گذاری و بهبود کسب و کار
  • EFQM
  • منتورینگ و کوچینگ مدیران ارشد
  • طراحی شاخص های کنترل و بهره وری مدیریت
  • طراحی دشبورد مدیریتی مدیرعامل

 

حوزه منابع انسانی

ما منابع انسانی را به عنوان یکی از سرمایه های اصلی سازمان شناخته و به منظور مدیریت و توسعه منابع انسانی شرکت ها و کسب و کارها با دیدگاه چابک و عملیاتی، خدمات خود را از برنامه ریزی منابع انسانی و تعریف شغل تا جذب و استخدام و طراحی سیستم جذب و پاداش ارائه می نماییم.

عمده خدمات حوزه منابع انسانی HR عبارتند از :

  • تدوین شاخص های بهره وری HR
  • برنامه ریزی منابع انسانی
  • تجزیه تحلیل شغل (تدوین شرح شغل و شرایط احراز شغل)
  • کارمندیابی، جذب و استخدام منابع اثربخش و کارآمد
  • معارفه و آموزش منابع انسانی مبتنی بر محتوای کسب و کار
  • راه اندازی مکانیزم ارزیابی عملکرد منابع انسانی
  • استقرار سیستم حقوق و دستمزد
  • استقرار سیستم تنبیه و پاداش
  • تدوین آئین نامه انضباطی
  • تهیه شناسنامه شغلی

حوزه بازاریابی و فروش

مشکل بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط در بخش بازاریابی و فروش می باشد. رشد و توسعه شرکت مستلزم داشتن طرح مدون بازاریابی و فروش و سازمانی قدرتمند جهت اجرای طرح های بازاریابی می باشد.

تکتو افتخار دارد با طراحی و اجرای پروژه های متنوع در این بخش همراه سازمان شما باشد. دیده شدن محصول یا خدمت در دنیای امروز وجه تمایز شرکت های موفق با شرکت های رو به افول می باشد. به این منظور ارائه خدمات در حوزه تبلیغات با محوریت تهیه طرح تبلیغات شرکت ها و بالاخص شرکت های فناور در دستور کار تکتو قرار دارد.

عمده خدمات در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات عبارتند از :

  • تدوین بوم کسب و کار
  • طراحی و راه اندازی سازمان فروش (مویرگی)
  • طراحی سیستم حقوق و پورسانت تیم فروش و درگاههای فروش
  • تدوین استراتژی های بازاریابی
  • مطالعات و تحقیقات بازار
  • تحقیقات بازاریابی
  • تدوین برنامه بازاریابی MP
  • تدوین برند بوک واستراتژی برند
  • طراحی و اجرای برنامه ها و راهکارهای فروش
  • راه اندازی سیستم CRM
  • راه اندازی باشگاه مشتریان
  • طراحی و اجرای برنامه تبلیغاتی با متد ۵M
  • تهیه متریال پرزنت و معرفی شرکت و محصول
  • طراحی کمپین تبلیغاتی
  • تدوین طرح روابط عمومی
  • تدوین استراتژی و برگزاری سمینار، همایشات و رونمایی

رفع مشکلات سیستمی و ساختاری

یکی از اصول اولیه مدیریت کسب و کار و شرکت؛ طراحی چارت، فلوچارات سازمانی، داشتن سیستم مالی، مالیاتی، حقوقی و قراردادهای صحیح است. تکتو با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه تهیه انواع طرح های امکان سنجی فنی و اقتصادی پیش از راه اندازی کسب و کار، به مدیریت و کاهش ریسک کسب و کار شما کمک می کند.

عمده خدمات حوزه سیستمی و ساختاری عبارتند از :

  • تدوین چارت و ساختار سازمانی
  • مهندسی فرآیندهای سازمانی، مکانیزم های اجرایی، سیستم سازی و مستند سازی
  • طبقه بندی مشاغل
  • طراحی الگوهای سازمان یادگیرنده
  • پیاده سازی سیستم های بهره وری
  • طراحی، برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • طراحی برنامه مالی
  • طراحی منابع مالی
  • طراحی و استقرار امور حسابداری/ انجام امور مالی
  • انجام امور مالی/ ثبت سیستمی اسناد مالی
  • انجام امور حقوق و دستمزد
  • راه اندازی واحد امکان سنجی
  • ارزیابی و مدیریت ریسک
  • تدوین طرح امکان سنجی اقتصادی
  • حقوقی و قراردادها (ثبت و تنظیم قراردادهای تجاری و پرسنل)

دیجیتال مارکتینگ 

همانطور که می دانید وبسایت و شبکه های اجتماعی و … ویترین کسب و کار و شرکت یا سازمان شما بوده و از طرفی هم با توجه رشد روز افزون تمایل کاربران به استفاده از فضای مجازی و دریافت خدمات از این بستر، اهمیت فعالیت در این بستر دو چندان شده است. تا جایی که اغلب کاربران خدمات و محصولات شما را با توجه به وضعیت برند کسب و کار شما در فضای مجازی، قضاوت کرده و نسبت به میزان ارتباط با شما تصمیم می گیرند.

خدمات این حوزه مکمل بخش آفلاین مارکتینگ بوده و البته از استراتژی کلان مجموعه نیز تبعیت خواهد کرد.

عمده خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ عبارتند از :

  • طراحی و مدیریت وبسایت
  • UI/ UX/ UX PITCH
  • تولید محتوا (متن، صوت، تصویر)
  • آشنایی با اصول dm
  • SEM بازاریابی توسط موتورهای جستجو
  • SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • سوشیال مارکتینگ
  • بلاگ مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • ویدئو مارکتینگ
  • تبلیغات (بنری، کلیکی و …)
  • موبایل مارکتینگ

 

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

تلفن: ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰

 

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

24 دیدگاه

  • سلام. لطفا از عوامل مهم رونق کاسبی هم بگید.
    چه کنیم که کاسبی ما پر رونق بشه.

  • سلام. من میخوام یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم. چطور میتونید کمکم کنید؟

    • سلام
      برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و مشاوره و راه اندازی سایت و فروشگاه، گروه آموزشی پژوهشی تکتو میتواند به شما کمک کند.
      با ما در تماس باشید.

  • سلام
    من قبلا کشاورز بودم الان آمدم به شهر اصفهان و کارگری میکنم.
    اما دلم میخواد برگردم و کشاورزی کنم
    لطفا کمکم کنید

  • سلام
    چطور میتونم کسب و کار خودم رو که تولید قارچ دکمه ای هست را معرفی کنم و مشتری پیدا کنم؟

    • سلام
      برای کمک و مشاوره پیرامون شروع کسب و کار با ما در تماس باشید.

  • سلام. من در کار صادرات پسته هستم. الان مدتی هست که بازار کار من در کشور رومانی با مشکل مواجه شده است. آیا شما میتوانید به من کمک کنید؟

    • سلام دوست عزیز. درباره صادرات و مشاوره در زمینه صادرات با مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو در تماس باشید. با سپاس

  • با سلام
    پدر من زنبوردار هستند
    خیلی دوست دارم با یک برند وارد بازار تهران بشیم. چطور میتونیم این کار رو بکنیم؟
    لطفا راهنمایی کنید.

  • من قصد دارم میز و صندلی و دکوراسیون گران قیمت تولید کنم. بازار هدفم را هم تعیین کرده ام ولی نمی دانم از کجا باید این کسب و کار را شروع کنم؟
    برای راه اندازی این کسب و کار به کمک نیاز دارم

  • بازاریابی دهان به دهان
    این شاید قدیمی ترین مدل بازاریابی باشد که هنوز هم جزو بهترین و پربازده‌ترین روش ها محسوب می شود.

    بازاریابی دهان به دهان یک شبه اتفاق نمیوفتد؛ بلکه حاصل مدت ها خدمت‌رسانی صادقانه و باکیفیت به مشتری هاست. از طرفی دیگر، به شدت هم شکننده و ناپایدار است. چون خبر پایین بودن کیفیت محصولات، خدمات، پشتیبانی یا برخورد بد شما با یک مشتری، با سرعت بیشتری پخش می شود!

    این روش دقیقا مصداق ایجاد اعتماد است : بسیار دشوار به وجود می آید و ممکن است به آسانی از دست برود.

  • بازاریابی از طریق ایجاد امتیاز خاص برای مشتری ها
    یکی از انواع روش های بازاریابی که بازده خوبی هم دارد، قائل شدن امتیازی خاص برای مشتری ها است. به طور مثال، شرکت شما ممکن است تصمیم بگیرد به مشتری هایی که اولین خرید خود را انجام می دهند تخفیف بدهد؛ یا برای مشتری هایی که در سال گذشته بیش از سه بار خرید داشته اند یک هدیه بفرستد.

    به این ترتیب، افراد بیشتری تمایل پیدا می کنند که به جمع مشتری های شما بپیوندند.

  • به نظر شما بزرگترین مشکل کسب و کار های ایرانی چیست؟؟
    چگونه رونق اقتصادی اینجاد کنیم

  • کسب و کار راه انداختن و رونق دادن به آن کاری سخت و دراز مدت به نظر می رسد. البته مسلما انجام هر کاری سختی های خاص خودش را دارد و به ویژه مرحله شروع از همه سخت تر می نماید، اما تا وقتی می توان نظریه داد و برنامه ریزی کرد، چه باک از سختی کار.

    ۱٫ اجازه ندهید نفستان برای شما تصمیم بگیرد و شما را از انجام کاری که باید آن را انجام دهید، منصرف کند

    ۲٫ آنهایی که کسب و کار موفق دارند، مشتری را آنطور که می خواهند فرض نمی کنند، بلکه خدمات شان را همسو با خواسته مشتری می کنند

    ۳٫ یاد بگیرید که هر فرصتی را ، هرچند که سود آور باشد، به هر قیمتی نپذیرید

    ۴٫ ذهنیت های منفی نسبت به ایده پردازی را از خود دور کنید و ایده جدید را به طور پیش فرض مخرب ندانید

    ۵٫ به شرکت ها و کسب و کارهای دیگر که رقیب شما به شمار می آیند، اجازه ندهید سر از استراتژی های کاری شما درآورند

    ۶٫ از هسته اولیه و اصلی کسب و کار که شما را به سمت پول درآوردن یا پول پارو کردن سوق داد، غافل نشوید

    ۷٫ نوآروی هایی که به ذهنتان می رسد را پیش از عرضه یکبار خودتان امتحان کنید

    ۸٫ مراقب باشید گاهی استراتژی هایی چون کاهش قیمت عاقبتشان ناکجا آباد است

    ۹٫ پیش از اینکه اطمینان حاصل کنید که کارتان را درست انجام می دهید، مطمئن شوید که گام در مسیر درستی گذاشته اید

    ۱۰٫ اجازه ندهید ظهور تکنولوژی های تازه به جای پیشرفت باعث پسرفت یا درجا زدن کار شما شود

    ۱۱٫ آگاه باشید که اهداف بیش از اندازه جاه طلبانه یا مدیریت های بیش از حد سختگیرانه باعث انحراف از مسیر اصلی و حتی شکست می شود

    ۱۲٫ سعی نکنید که همه نوع کاری را انجام دهید، این فقط مشتری شما را گیج می کند

    ۱۳٫ پرهیز از کلنجار رفتن و مقابله با چالش ها باعث می شود، جایی که نباید تمام آنها به یکباره منفجر شوند

    ۱۴٫ مثل بچه ها با کارمندان برخورد کردن می تواند نوعی عقبگرد و رفتن در مسیر شکست باشد

    ۱۵٫ تلاش کنید برندتان را به دیگران نشان دهید، نه خودتان را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *