کارگاه آموزشی مذاکره تلفنی حرفه ای در مراکز تماس (Call Center)
آموزش مهارت های ارتباط تلفنی موثر (دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی)
مذاکره وفروش تلفنی امروزه، قسمت جدانشدنی هر کسب و کاری است وبرای موفقیت بیشتر در کسب و کار باید اصول آنرا بدانیم

- چطور به بهترین نحو ممکن ارتباط تلفنی برقرار کنیم؟
- چطور میتوان در مذاکره های تلفنی فروش بیشتری داشته باشیم
- اصول و قوانین مذاکره تلفنی چه مواردی هستند؟
یکی از مهارت های بسیار مهم و کاربردی آموختن مهارت های مذاکره و ارتباط با دیگران و بخصوص مشتریان می باشد. یکی از راه های ارتباطی که امروزه بسیار فراوان شده، ارتباط از طریق تلفن می باشد.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
انجام هر کاری نیازمند دانستن مهارت های مربوطه می باشد، برای مذاکره ی تلفنی مطلوب نیز بایستی مهارت های آن را بیاموزید، در این دوره تلاش شده تا تمام مهارت های مورد نیاز برای یک مکالمه تلفنی قوی جمع آوری و به علاقه مندان آموزش داده شود.

محتوای کلاس آموزشی مذاکره تلفنی
- مهارتهای مورد نیاز کارشناس Call Center
- تکنیک های آغاز مکالمه و نکات مهم پیش از شروع گفتگو
- شناسایی صدای مشتری (VOC)
- شناسایی تیپ شخصیتی مخاطب از طریق مکالمه تلفنی
- مهارت های ارتباط غیرکلامی و فن بیان موثر
- تکنیک های تنفس صحیح و ادای درست حروف و واژه ها
- آکسان گذاری صحیح روی جملات مکالمه و زبان ورزها در تقویت فن بیان
- تکنیک های تقویت هوش کلامی
- تکنیک های سنجش رضایت مشتری (Happy Call)
- تکنیک های گوش دادن موثر و پرسشگری موثر جهت حل مشکل مشتری
- مدیریت زمان مکالمه و اقناع مخاطب
- مدیریت اعتراض مشتریان
- انواع اعتراضات مشتریان و شیوه پاسخگویی
- تکنیک های خاتمه مکالمه و نکات مهم پس از پایان گفتگو
- بررسی نمونه های موفق داخلی و خارجی و پخش و تحلیل نمونه های واقعی

در این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان با نحوه برقراری ارتباط و فنون مذاکره با مشتریان و رسیدگی به مشکلات و شیوه پاسخگویی به شکایات آنها در مرکز تماس آشنا می شوند.

مخاطبین کلاس آموزشی مذاکره تلفنی
مدیران، کارشناسان مرکز تماس و تمامی علاقه مندانی که می خواهند دانش و مهارت خود را درحوزه مدیریت و مذاکره توسعه دهند.
مدرس کارگاه آموزشی مذاکره تلفنی
خانم دکتر منیره دارستانی
