کارگاه آموزشی مذاکره تلفنی حرفه ای در مراکز تماس (Call Center)

5/5 - (4 امتیاز)

کارگاه آموزشی مذاکره تلفنی ویژه کال سنتر و افرادی که فروش تلفنی دارند و یا در بخش خدمات پس از فروش فعالیت می کنند.

آموزش مهارت های ارتباط تلفنی موثر (دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی)
مذاکره وفروش تلفنی امروزه، قسمت جدانشدنی هر کسب و کاری است وبرای موفقیت بیشتر در کسب و کار باید اصول آنرا بدانیم

Call Centre
آموزش تخصصی کارکنان کال سنتر و مراکز تماس
  •  چطور به بهترین نحو ممکن ارتباط تلفنی برقرار کنیم؟
  •  چطور میتوان در مذاکره های تلفنی فروش بیشتری داشته باشیم
  •  اصول و قوانین مذاکره تلفنی چه مواردی هستند؟

 

دوره حرفه ای کارشناس فروش تلفنی ویژه بازار ایران – حضوری

 

آموزش کال سنتر برای فروشندگان تلفنی
آموزش کال سنتر برای فروشندگان تلفنی ویژه بازار ایران

یکی از مهارت های بسیار مهم و کاربردی آموختن مهارت های مذاکره و ارتباط با دیگران و بخصوص مشتریان می باشد. یکی از راه های ارتباطی که امروزه بسیار فراوان شده، ارتباط از طریق تلفن می باشد.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

انجام هر کاری نیازمند دانستن مهارت های مربوطه می باشد، برای مذاکره ی تلفنی مطلوب نیز بایستی مهارت های آن را بیاموزید، در این دوره تلاش شده تا تمام مهارت های مورد نیاز برای یک مکالمه تلفنی قوی جمع آوری و به علاقه مندان آموزش داده شود.

فروش تلفنی ویژه بازار ایران
فروش تلفنی ویژه بازار ایران . تکتو

محتوای کلاس آموزشی مذاکره تلفنی

  • مهارتهای مورد نیاز کارشناس Call Center
  • تکنیک های آغاز مکالمه و نکات مهم پیش از شروع گفتگو
  • شناسایی صدای مشتری (VOC)
  • شناسایی تیپ شخصیتی مخاطب از طریق مکالمه تلفنی
  • مهارت های ارتباط غیرکلامی و فن بیان موثر
  • تکنیک های تنفس صحیح و ادای درست حروف و واژه ها
  • آکسان گذاری صحیح روی جملات مکالمه و زبان ورزها در تقویت فن بیان
  • تکنیک های تقویت هوش کلامی
  • تکنیک های سنجش رضایت مشتری (Happy Call)
  • تکنیک های گوش دادن موثر و پرسش‌گری موثر جهت حل مشکل مشتری
  • مدیریت زمان مکالمه و اقناع مخاطب
  • مدیریت اعتراض مشتریان
  • انواع اعتراضات مشتریان و شیوه پاسخگویی
  • تکنیک های خاتمه مکالمه و نکات مهم پس از پایان گفتگو
  • بررسی نمونه های موفق داخلی و خارجی و پخش و تحلیل نمونه های واقعی
پاسخگویی تلفنی
اصول پاسخگویی تلفنی در تهران

در این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان با نحوه برقراری ارتباط و فنون مذاکره با مشتریان و رسیدگی به مشکلات و شیوه پاسخگویی به شکایات آنها در مرکز تماس آشنا می شوند.

آموزش متقاعدسازی
آموزش متقاعد سازی خدمات پس از فروش

مخاطبین کلاس آموزشی مذاکره تلفنی

مدیران، کارشناسان مرکز تماس و تمامی علاقه‌ مندانی که می خواهند دانش و مهارت خود را درحوزه مدیریت و مذاکره توسعه دهند.

مدرس کارگاه آموزشی مذاکره تلفنی

خانم دکتر منیره دارستانی

کلاس آموزشی پاسخگویی تلفنی در تهران
برگزاری دوره آموزش پاسخگویی تلفنی در تهران

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

کلاس پاسخگویی تلفنی
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش

 

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

شما همچنین ممکن است مانند بیشتر از نویسنده

1 نظر

ترک یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.