پاسخگویی تلفنی برای نیروهای فروش بسیار مهم است. شاید بتوان گفت که در بیشتر کسب و کارها پاسخگویی تلفنی نقطهی اتصال مشتریان با بیزنس و کسب و کار است. و همچنین تمام تبلیغات و انواع مختلف آن نهایتا به تماس تلفنی و بخش فروش ختم می شوند و این کارشناسان فروش هستند که با ید با آموزش اصول بازاریابی تلفنی و تکنیکهای متقاعدسازی در بازاریابی تلفنی مشتریان را برای خرید کردن اقناع کنند.
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
پاسخگویی تلفنی برای نیروهای فروش و پرسنل خدمات پس از فروش ویژه شرایط بازار ایران
بازاریابی تلفنی شاید آخرین مرحله و نتیجه همهی روشهای دیگر بازاریابی است به ویژه برای شرکتهای خدماتی چرا که مشتریان و مخاطبین با سایر روشهای بازاریابی جذب می شوند و در ای مرحله از بازاریابی که یک مدل بازاریابی مستقم است، مشتریان را جهت خرید محصول و یا خدمات ترغیب می کنیم.
در این مرحله است که ما و نیروهای فروش ما باید بدانند که چگونه با مشتریان باید صحبت کنند که مشتری و خریداران را به خرید محصول یا خدمات تشویق کنند.
در بخش خدمات پس از فروش نیز این تلفن است که راه اصلی ارتباطی خریداران با ما است.
برگزاری کلاس آموزشی برای پاسخگویی تلفنی
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، با سالها تجربه در زمینه آموزش بازاریابی و فروش تلفنی این امکان را فراهم کردهایم که این با دورههای آموزشی را متناسب با سازمانها و شرکتهای ایرانی و در محل کار کارمندان آنان برگزار کنیم.
برگزاری کلاس آموزش بازاریابی تلفنی و پاسخگویی تلفنی بصورت سفارشی و متناسب با کسب و کار شما!!
این دوره و کلاس آموزشی کاملا با کسب و کار مخاطبین دوره هماهنگ و شبیهسازی شده است.
برخی دوره های آموزش پاسخگویی تلفنی در گروه آموزشی پژوهشی تکتو
- آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در انتشارات مهر و ماه
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل خدمات پس از فروش شرکت نوین چرم
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل فروشگاه اینترنتی شرکت نوین چرم
- کلینیک درمانی دکتر شادی مظلومی
- آموزش بازاریابی تلفنی ویژه مربیان کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای کشور
- آموزش کارکنان سازمان اتکا
همچنین:
- شرکت صرافی گلکسی پی جی (Galaxy PG)
- شرکت مراقبت و پرستاری سلامت اول
برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش
کلاس پاسخگویی تلفنی برای بخش فروش
آموزش بازاریابی و فروش تلفی در تهران
دوره بازاریابی و فروش تلفنی ویژه بازار ایران
فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید.
چرا مذاکره تلفنی مهم است؟
عدم شناخت شخص مخاطب و ارتباط با انواع انسان ها
تاثیرپذیری مشتریان از شما
فروش تلفنی از نوع تماس و ارتباط سرد
مسوولیت پذیری
سرعت خود را افزایش دهید
یافتن مشتریان مستعد و طبقه بندی منابع
اصلاح اصول بنیادین
حرفه ای عمل کردن
فروش صادقانه
روند اجرا
اتخاذ راهبرد در روند کار
تصمیم گیری و برنامه ریزی برای تماس گرفتن
جلب نظر مشتری با طرح پرسش های ارزشمند و گوش دادن به خواسته ها و توقعات او
پرحرفی نکردن
ایجاد الزام در پی مذاکره به منظور اتمام کار و دستیابی به تعهد
تشخیص نوع شخصیت از پشت تلفن
مشتری دقیق
مشتری با انرژی
مشتری مطمئن
مشتری مهربان
تطبیق شخصیت
ارجاع فوق العاده سریع فروشنده
فروشنده با انرژی
فروشنده مطمئن
فروشنده دقیق
فروشنده مهربان
گوش دادن به تمام واژه ها
شنیدن برای درک سنخ شخصیت
چالش گوش دادن
چالش بازدارنده
ناتوانی از تشخیص واکنش مشتری
توجه کم دوام – بی قراری
چالش های مربوط به شیوه نگرش
بی صبری – ادراک زمان
اعمال زور – دلایل اشتیاق
بی علاقگی به مردم
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید
پرسش های ارزنده
پرسش های اعتبار آفرین
پرسش های رهنمون کننده
پرسش های آشکارساز
پرسش ها
از مطرح کردن پرسش های نا به جا اجتناب کنید
راهنمایی هایی برای مطرح کردن سوالات ارزشمند
پرسش در زمان درست
اجتناب از پرسش هایی که رابطه را مخدوش می کند
از تشریح ویژگی های بی ربط خودداری کنید
پنج فایده
آزمون
مشتری خود را وارد جریان کنید
استفاده از نقل ماجرا
ذکر نام ها
نگرانی خریدار را رفع کنید
سنخ شخصیت و میزان احساس خطر را پیش بینی کنید
فروش را پیش ببرید
درخواست سفارش
مذاکره با توجه به سنخ شخصیت
عقد قرارداد فروش
شفاهی
شادی و مسرت خود را به صورت شفاهی پشت تلفن نشان دهید
تایید پستی خصوصی
تحویل اولیه
نکته های کوتاه اما مهم
بدون دیدگاه