بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال برای کلینیک ها


5/5 - (1 امتیاز)

بازاریابی دیجیتال برای کلینیک ها
مبانی دیجیتال مارکتینگ
ابزارهای سنجش سایت
گوگل آنالیتیکس
بازاریابی محتوایی
فرمت‌های محتوایی
بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing
بازاریابی با فایل های صوتی و پادکست
سئو SEO – بهینه سازی برای موتورهای جستجو
بازاریابی پیامکی
بازاریابی ایمیلی
مفاهیم و مبانی شبکه های اجتماعی
تبلیغات در فضای دیجیتال
تبلیغات کلیکی و انواع آن
تبلیغات در گوگل
تبلیغات در رسانه های دیجیتال و رپورتاژ آگهی
نظرسنجی آنلاین
چت آنلاین
بهینه سازی فرآیندهای دیجیتال
هوش تجاری یا BI در کسب و کار آنلاین
موضوعات مدیریت کسب و کار آنلاین
موضوعات حقوقی کسب و کارهای آنلاین
استراتژی در کسب و کارهای آنلاین

ارزیابی عملکرد پرسنل درمانگاه
ارزیابی پرسنل درمانگاه

 

روش‌های تبلیغات اثربخش برای کلینیک های پزشکی و درمانی
روش‌های تبلیغات اثربخش برای کلینیک های پزشکی و درمانی، یعنی استفاده از شیوه‌های متقاعد سازی و جذب مشتری که باعث افزایش فروش می‌شود در یک بازه زمانی مشخص می‌شود. با توجه به گستردگی روش‌های تبلیغات شما باید یک استاندارد کلی برای تبلیغات خود داشته باشید که می‌توانید با ملاک قرار دادن میزان فروش از طریق تبلیغات، به یک استاندارد واحد و مؤثر برسید.

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

 

تبلیغات در سایت‌های اینترنتی برای کلینیک ها

روش اول: طراحی سایت شخصی پزشکی
روش اول شما یک سایت برای درمانگاه خودتان طراحی می‌کنید و در این سایت با ارائه خدمات مختلف مانند ارائه نمونه کار به تبلیغ خود می‌پردازید. در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی برای کلینیک راه اندازی سایت اینترنتی می‌باشد.

دوره مدیریت کلینیک
آموزش مدیریت کلینیک

روش دوم: سایت‌های پخش ویدیو
خیلی از مشتری‌ها به دنبال ویدیوهای آموزشی خدمات مختلف کلینیک ها و درمانگاه ها هستند تا هم با خدماتپزشکی آشنایی بیشتری پیدا کنند و هم کیفیت کار یک کلینیک را بررسی کنند که شما می‌توانید از این طریق مشتری‌های زیادی بدست آورید. از مهم‌ترین شبکه‌های پخش ویدیو می‌توان به یوتویوب و آپارات اشاره کرد.

موارد مهم در بازاریابی مطب پزشکان

مراکز درمانی(مطب ها، بیمارستان ها) می‌بایست در ابتدا بر بازارهای محلی خود مسلط شوند و کسب و کارشان را در خانه و به تدریج در خارج از مرز‌ها توسعه بدهند. برای مثال: ابتدا باید مطب و یا مراکز خدمات درمانی خود را در بین افراد منطقه خود به شهرت برسانید و در بین افراد مقبولیت و محبوبیت بدست آورید بعد به شناسایی و پاسخگویی نیاز های مردم در سراسر کشوربیاندیشید.

مراکز درمانی می‌بایست یک تصویر درخشان از برند خود، دیدگاه مثبت در کیفیت، قیمت و ارائه خدمت برای مشتریان ایجاد کنند. به عنوان مثال: به بیماران خود احترام بگذارید(مشتری مداری پزشکی) و برای آنها وقت بگذارید و به دغدغه هایشان پاسخ مناسب دهید.

مطب ها و مراکزخدمات درمانی می‌بایست وفاداری مشتری خلق کنند. یعنی با خدمات خوب خود بتوانند بر ذهن مخاطبان خود اثر گذاشته و خاطره ای خوش از خود در ذهنشان ایجاد کنند.

آموزش بازاریابی
آموزش راه کارهای فروش و بازاریابی

گروه آموزشی تکتو چه کمکی به جامعه پزشکی می کند؟

– ارائه بهترین خدمات مشاوره بازاریابی و برندینگ به مدیران مراکز خدمات درمانی و صنایع وابسته جهت دستیابی به اهداف
– تلاش در جهت بهبود سبک زندگی و رشد سلامتی و افزایش طول عمر هموطنان عزیزمان
– آموزش مهارت های حرفه ای مارکتینگ خدمات درمانی به افراد مشتاق
– ایجاد راهکارهای مناسب نسبت به دامنه کاربرد مجموعه های خدمات درمانی
– ارائه تمامی راهکارها به عنوان یک مشاور برای مدیریت ارشد سازمان ها

مشاوره و کمک در برندسازی پزشکان و مراکز درمانی
مشاوره، آموزش و کمک در برندسازی پزشکان و مراکز درمانی

نقش مشتری راضی در بازاریابی مطب

آیا میدانید یک مشتری راضی چه ویژگی هایی دارد؟ یک مشتری راضی انقدر می تواند به مطب شما مزیت دهد که بخشی از مزیت رقابتی شما شود. ولی مشتریان راضی در نهایت به سازمان وفادار خواهند شد. مشتریان راضی به قیمت حساسیت کمتری دارند و به محصولات و خدمات رقبا توجه زیادی نمی کنند.

مشتریان راضی از خدمات جدید مرکز درمانی شما استقبال می کنند و دائماً از شما نزد دیگران تعریف می کنند مشتریان راضی به کاهش هزینه های سازمان شما کمک می کنند زیرا با صرف هزینه ی کمتر در قسمت ترویج می توانید از طریق پچ پچ های مشتری، مشتریان بیشتری داشته باشید.

مشتریان راضی، به شرکت ایده های جدید و خلاقانه می دهند و کلینیک پزشکی شما را به دیگران توصیه می کنند.

ویژگی مشتریان راضی در بازاریابی مطب پزشکی

وفادار به مرکز
حساسیت پایین به قیمت
بی توجهی به محصول و خدمات رقیب
استقبال از خدمات جدید مرکز
تعریف از مرکز پیش دیگران
ارائه ایده های جدید و خلاقانه به مرکز
توصیه مرکز به دیگران

 

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *