آموزش کارمندان خدمات پس از فروش

مهارتی های که کارمندان بخش خدمات مشتریان باید بلد باشند


5/5 - (3 امتیاز)

آموزش خدمات پس از فروش را برای کارکنان را جدی بگیریم. بخش خدمات مشتریان و خدمات پس از فروش را می‌توان یکی از قسمت‌های مهم و حیاتی یک کسب و کار دانست. این بخش بیشترین ارتباط را با مشتریان فعلی ما و کسانی که به ما اعتماد کردند و از محصول و خدمات شرکت ما استفاده کرده اند دارد.

بخش سرویس مشتریان است که همواره باید با مشتریان کار کند و تلاش کند چهره سازمان و شرکت ما نزد مشتریان خوب باشد.

لازم است تا کارکنان بخش خدمات پس از فروش آموزش‌های لازم در این زمینه را ببینند.

همه کارکنان این بخش!!

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

یادگیری مهارت های نرم
مهارت های نرم چیست

مهارت‌های زیادی را کارکنان این بخش باید بداند.

با افزایش رقابت به عرضه­ کنندگان محصولات و افزایش تشابه بین آنها، انتخاب مشتریان بر اساس نوع خدمت دریافتی خواهد بود.
بدین جهت امروزه تلاش می نمایند با اتخاذ روش­های نوآورانه نسبت به ارایه خدمات متمایز و متفاوتی ارایه نمایند.
این دوره تلاش دارد با مفهوم علمی ­تر به فرآیندهای خدماتی، روش ­های وفاداری مشتریان را از طریق ارایه خدمات متمایز بررسی نماید.

من معتقد هستم که کارکرد پرسنل خدمات پس از فروش در نگهداشت مشتری از کارکرد بخش بازاریابی در جذب مشتری بسیار مهم تر است.

این کارمندان بخش خدمات مشتریان هستند که با مشتریان ما بیشترین سر و کار را دارند. آنها باید آموزش های لازم و کافی را برای برخورد با مشتریان را فرا بگیرند.

غلامرضا ایسوند

 مهارتی های که کارمندان بخش خدمات مشتریان باید بلد باشند

مهارت شکیبایی

مهارت توجه

مهارت انتقالِ درستِ پیام

مهارت شناخت محصول

مهارت استفاده از «ادبیات مثبت»

مهارت‌ بازیگری

مهارت‌ مدیریت زمان

مهارت «خواندن» مشتری

مهارت حفظ خونسردی

مهارت تمرکز بر اهداف

مهارت اداره‌‌کردن موارد پیش‌بینی‌نشده

مهارت‌ متقاعدسازی

 مهارت سرسختی و اشتیاق انجام کار

 مهارت جلب رضایت و اعتماد مشتری

مهارت اشتیاق به یادگیری

کارگاه آموزشی بازاریابی تلفنی ویژه کارمندان خدمات پس از فروش شرکت ها

 

دوره آموزشی درون سازمانی
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا

اگر بخش خدمات پس از فروش به وظایف ذاتی خود خوب عمل کند می‌توان امید داشت که مشتریان در خرید محصول یا خدمت از شرکت ما مداومت داشته باشند در غیر این صورت شاید مشتریان توسط رقبا جذب شوند و شرکت ما بخشی از بازار خود را از دست بدهد.

 

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها

دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید

در صورتی که برای گسترش کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی پژوهشی تکتو استفاده نمایید.

مشاوره راه اندازی و رشد کسب و کار

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی تکتو ،به شما کمک خواهیم کرد تا کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

 

راه‌های تماس با گروه آموزشی تکتو

ایمیل: takto.ir@gmail.com

آموزش توسعه کسب و کارمشاهده نوشته ها

Avatar for آموزش توسعه کسب و کار

مشاوره راه اندازی و مدیریت کسب و کار. مشاوره توسعه و رونق کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *